Vreme provedeno na sajtu: Rejting i Potreba

Provedeno vreme na sajtu je jednako dobrom rejtingu tog sajta. Kada smo pisali o zanimljivim činjenicama prilikom internet kupovine pomenuli smo koliko je važno imati tu personalizovanu stranu.

Personalizovana kupovina i uopšte personalizovan sajt, stranica ili blog daju velikog udela u prometu i poseti nekog profila. Domišljatost i kretivnost se svakako isplate u svetu marketinški razrađenih strategija. Sada je vreme da se započnu novi projekti koji zastarele principe zamenjuju. Razlog za to je veliki umor koji je preplavio tržište. Statistika kaže da je svaka inovativnost u starom poslovanju donela odmah veći učinak.

Mehanizam sata je podešen tako da ljudi koji provode vremena na našem sajtu određuju i njegov sadržaj. Sadržaj se po vremenu provedenom na sajtu, odražava na rejting.

Da li je samo dobro napisan tekst taj sadržaj?

Odgovor je- Ne.

Tekstualni sadržaj je dobar za:

  • SEO optimizaciju
  • Informaciju koju pružate
  • Savet
  • Rejting
  • Kjlučne reči
  • Prepoznavanje od strane Googl-a

Međutim ako vi ne pružate razlog zbog čega bi neko proveo određeno vreme na sajtu, vi odmah gubite.

Prve tri sekunde su najvažnije za posetioca. U te tri sekude ne može se pročitati ni prva rečeinica bloga, opisa ili informacije. Tu na scenu stupa prvo vizual.

Fotografja je prva koja ljudima privuče pažnju. Nakon toga dolaze kursori i meni sajta. Kada se posetioc uverio u komfor vašeg korisničkog interfejsa kreće u razmatranje sadržaja.

Razmatranje sadržja, možete ovo slobodno prevesti kao interakciju između vas i klijenta potencijalnog, dok su posrednici dva smart uređaja. Tako da morate voditii računa da sajt prilagodite i telefonima, tabletima i naravno kompjuterima.

Sadržaj mora sadržati opis, sliku, razlog zbog čega je neko tu, marketing, brending, …. Kompleksnost sadržaja treba da bude smišljena i da parira vašoj konkurenciji. Ali morate voditi računa da ta kompleksnost ne prođe graničnu normu prosečnog čitatelja.

Šta ovo znači?

Znači da svaki posao sa sobom vuče određene reči i izraze koji se uppotrebljavaju u toj branši. Ljudi koji su van te branše ne moraju da znaju te izraze ali trebaju tu opciju, artikal ili uslugu. Tako da tekstovi moraju biti sadržajno univerzalni.

Ono što bi “deadline” označavao jeste da je vreme da se pozabavite analitikom svog sajta. Ono što dajete i ono što dobijate. Procenjeno vreme provedeno na sajtu ima isto velike povezanosti i sa unutrašnjim linkovima u samom tekstu. Povezujte stanice, blogove i ono o čemu pišete. Naravno ažurirajte vaše stare unose i osvežite ih novim vizualima.

Ono što je svakako prepoznato kao dobra opcija jeste da Googl prepozna kvalitetan sadržaj i bolje ga rangira. Budite najbolja verzija sebe, predstavite svoje poslovanje tako da se pre samog čina postavljanja slike ili teksta postavite na mesto posetioca. Tada su stvari mnogo jesanije, ako imate neko dodatno pitanje mi smo uvek tu da pružimo informaciju.

Leave A Comment