Vizualni identitet: Content nove generacije

Vizualni identitet: Content nove generacije, pisali smo o temi medijske pismenosti ono što nam ostaje jeste da pojasnimo vizaualni identitet.

U ovoj godini koja teče dešavalo se svašta, i kako god mi ti razumeli svedoci smo jedne promene koja se dešava. Istorijske promene, promene ponašanja, promene shvatanja, promene načina razmišljanja,… i možemo tako u nedogled. Ono što je bitno jeste da napravimo neki grafikon našeg poslovanja, i promatramo šta rade drugi. Kada dobijemo tu grafičku šemu, shvatićemo šta je najbolja opcija po nas.

analiza tržišta
statistićki rast kompanije
  • Društvene mreže su najavile promenu, i primenjuju je. Primetili su potrebu da personalizuju kompletan interfejs.
  • Personalizacija interfejsa, nastala je kao promena ponašanja potrošača. Korona je uticala na ponašanje i kupovinu, sada su se mnoge kompanije pozabavile ovom problematikom.
  • Mnoge kompanije su počele da ulažu u kupce i da razgraničavaju kupce i konzumente. Sa ovim razdvajanjem nude svakoj grupi ono što je odgovarajuće po nju.
  • Svestke statističke zajednice, podvukle su važnost lokalnog SEO. Razlog za ovo je trajanje karantina i dostava hrane i namirnica na kućnu adresu, tu radi lokalni SEO. Isto kao i radnje, apoteke, butici,… u blizini. Mnoge auto perionice, servisi, agencije nisu imale i nemaju lokal SEO i iz tog razloga je došlo do ogromnih gubitaka. Lokal SEO se sada na svetskom nivou savetuje kao potreba jer je rast pretrage lokalnog tipa skočio za preko 100%, dok se naručivanje online uvećava i dalje.
  • Mnoge komanije su krenule još u julu da kreiraju akcije za praznike. Razlog za ovo je animiranje kupovine, i stimulisanje kupaca i klijenata. Ovim ne samo da povećavaju potražnju već i emotivno udaljavvaju ljude da misle o problemima. Najava velikih akcija i rasprodaja za praznike je dobila lep epilog u svetu. Reklama je isto tako krenula da bude personalnija.

Vizualni identitet: Content nove generacije– je zapravo objedinjenje gore pomenutog. Do sada smo mogli jednostavno da funkcionišemo i da ne primećujemo da nam nešto manjka. Međutim kako se sve promenilo, moramo se i mi tome prilagoditi.

Googl je sam izbacio statistiku promene, koja je uslovljena drugačijem ponašanju kupaca. Ova promene se i dalje odvija, šta više sve je veća. Prosek online kupovine kao što smo jednom sppomenuli a nivou Evrope skočio je za 173%. Amazon je za ovaj period poslovao sa 40% više prihoda nego obično.

Vizualni identitet nainternetu počinje da bude i ono što se vidi i ono što se ne vidi ali sve jedno čini vaše poslovanje. Personalizacija i potreba se moraju izjednačiti, kada doše do izjednačenja nema potrebe za brigom doćiće i do rasta. Proporcionalna ulaganja u pametnom smeru, dovode do većih prihoda. Ono što smo mi ovde izneli kao činjenicu jeste zapravo skup nužnih poteza u budućem vremenu.

Pećinski ljudi svu svoj vizual i identite crtali i grafikom predstavljali. Na taj način mi znamo o njihovom životu, životnim uslovima, načinu kako su živeli.

Kada se pojavila grafika, slika je bila dovoljna. Kada su se pojavile društvene mreže postovanje i razmena, šerovanje bilo je standard. Kada su se pojavili sajtovi, SEO je bio prost i jednostavan. Od tih početaka pa do danas, milijarde sajtova i profila je kreirano, društvene mreže su napredovale. Sada je građenje identiteta na svim platformama neophodno. Naravno nije bitno samo ono što se vidi, no i ono što je unutar. Ovo je dokazao priliv sredstava svih onih koji su imali lokal SEO. Statistika uvek daje podatke koji nu nam važni, zato uvek pratimo poslovnu analitiku.

Leave A Comment