Trendovi i društvene mreže by 2020

Trendovi i društvene mreže by 2020. Sudeći po svim dešavanjima, neminovne su promene po svim pitanjima. Društvene mreže su same po sebi fluidno podesive, što znači da se prilagođavaju potrebama tržišta. Ako uzmemo u obzir da tržište čine kupci, onda vam je jasno ko nameće trend. Međutim kada se radi o favorizovanju brenda društvenih mreža, to onda zavisi od onih koji su primat na tržištu.

Ako pođemo od samih početaka društvenih mreža shvatićemo da je ideja ključna. Zapravo ideja i pokreće svaki posao, svaki brend, svaki trend.

“Budućnost je status private” – tako je Mark Zuckerberg rekao 2019. godine. Tada se osvrnuo na svoju viziju i ideju o tome kako planira da ujedini mesendžer, instagram i WhatsApp. Kao opravdanje za ovo svoje mišljenje i ideju naveo je da kupci na globalnom planu imaju potrebu za “privatnijim” iskustvima.

Razlog ovakve potrebe, Mark je sigurno video kao odgovor na masovne marke i brendove, i nemogućnost da se kupcima posveti dovoljno vremena. Kupci su željni neposredne komunikacije i konstantno navode manjkavost tog dela u internet poslovanju. Ovakva tvrdnja povlači i činjenicu koju budite sigurni: Tokom prelaska na privatni, “public feed” nije ostavljen sa strane.

Usponi TikTok-a, Twittera i IGTV-a na globalnom područiju nisu dali da se zanemari javni sadržaj. Upotreba javnog sadržaja i dalje ostaje kao masovna društvena upotreba. Ono što je bitno jeste pronaći ravnotežu.

Ideja se prvo rađa i razrađuje, nakon toga počinje delanje. Statika u poslovnom svetu, je nepoznanica.

2020. godina mora da bude godina prepoznavanje potrebe da se održi ravnoteža. Brendovima ostaje da postignu širok domet koristeći javni feed, a istovremeno da privatnim kanalima obezbede kupcima ono što im je prekoneophodno. Interakcija između kupaca i poslovnosti mora biti jača, čvršća i naravno mora da se produbi. Iz tog razloga su se mnoge kompanije i okrenule ovakvom poslovanju, nakon zatvaranja, uvideli su da je ključ u poverenju i stalnim kupcima.

Digitalni svet ne može živeti sam za sebe, niti može lobirati i animirati, digitalnom svetu je bitno udahnuti dozu kreativizma.

Ove godine svedocI smo konstantne zabrinutosti oko privatnosti na društvenim mrežama, brigom o podacima, društvene mreže su se suočile sa lažnim vestima,… SamEe kompanije su određene društvene mreže bojkotovale, poput Coca-Cole. Saveti za poslovanje na društvenim mrežama jesu da im se ponovo udahnu doze kulture, zalaganja za klijente ili kupce, doza kreative. Čini se da se sve sada polako rekonstruiše u jedan privatni termin koji na prvo mesto stavlja potrebu pojedinca.

Ako imamo ideje kako, saznaćemo i na koji način. Bitno je da konstanta bude održavana, potrebe klijenata stalno proučavate. Ako imate vremenske linije i posmatrate ponašanje vaših kupaca, videćete bitne izmene. Nisu se kupci po mnogo čemu promenili, kupci su samo uvideli potrebu.

Ako postoji potreba, postoji i usluga koja to njima daje.

Leave A Comment