Statistika uspeha ili PRVI korak je Najbitniji

Statistika uspeha ili PRVI korak je Najbitniji– Ono što je možda na našim prostorima nezamislivo, na nekima je sasvim potrebno.

Statistika koja govori u prilog tome jeste da je 62% američkih milionera samostalno i rade u sopstvenim preduzećima. U 2016. godini se na poduhvat samozapošljavanja odlučilo 25 miliona Amerikanaca.

Njihovi razlozi za to bili su:

  • potreba za unapređenjem
  • potreba za novim tržištem
  • više vremena
  • više novca
  • kreiranje i ideje

Statistika kaže i da se na svetu na poduhvat samostalnog poslovanja odluče najviše ljudi od 40 do 60 godina. To su godine koje su prelomne i ključne. Međutim imajući u vidu da je period od 30-te godine ključan za mlade preduzetnike, tako se i u svetu sve više smanjuje granica za odluku samostalnog poslovanja.

Na svetu postoji nege oko 582 miliona ljudi koji su preduzetnici. U prvih godinu dana propadne 22,5% takvih preduzeća.

U Americi postoji 585 milijardera, samo 20% ovih ljudi je novac dobilo nasledstvom, 18% je onih koji su kombinovali nasledstvo i rad, a preostali deo je sve zasluga napornog rada.

Ako sve ovo imamo u vidu, i pronalazimo rešenja i tamo gde ih drugi ne vide. Onda se trebamo samo zapitati- Šta je to što je potrebno za uspeh?

  • Povezivanje i stalno učenje
  • Upotreba inovativnih sredstava
  • Konstruktivna rešenja
  • Upotreba ideje u poslovanju
  • Jasna vizija i cilj
  • Spremnost i istrajnost u poslu

Istrajnost je ključna u ma kom poslu. Ona je jedina i osnovna činjenica koja razdvaja uspešne od neuspešnih. Dok su mnogi očajavali kada krene period pada ili stagnacije, drugi su jasnom vizijom i istrajnošću dolazili do pozicije.

Voren Bafet je jednom rekao ( parafraziramo)- Da kada svi kreću moraš znati stati, a kada svi odluče da stoje ti tada kreni jer je put čist.

Ova rečenica je mnogima pomogla da pronađu sopstveni put do uspeha. Današnja potreba za internet glasilima i poslovanjima je ogromna. Iako se čini da je IT sektor napredovao, ovo mu je samo polazna tačka. Ovaj sektor postaje primaran i povezujuć za svako poslovanje.

Ideja koja se može realizovati i doći do velikog i širokog auditorijuma jeste usko povezna sa veb sajtovima i online shopovima. U toku korone u prošlom periodu poslovanje na internetu u Evropi skočilo je za 173%. Ovo su parametri koji daju vetar u leđa svakome ko hoće da izgradi svoj brend na internetu.

Ako imamo podatak da skoro dve trećine, poslova baziranih na internetu uspe da ponovo osveži poslovanje nakon redizajna sajta, jasno nam je kako to deluje na klijente.

Matematika koja dokazuje jednačinu proporcije, uspeha i modernog poslovanja, jeste ekvivalentna uloženom naporu. Napor se odnosi na upornost i strategiju, inovativnu tehnologiju i prepoznavanje mogućnosti. Ako imamo sve ono što je potrebno spremni smo da istrajemo.

Ako ne ide ne menjaj cilj, menjaj način i putanju. Kada krene ne smanjuj napore, već pojačaj.

Leave A Comment