SEO optimizacija, tekst i fotografsko pamćenje

Kakve veze imaju SEO optimizacija, pisanje tekstova i fotografsko pamćenje? Možda nismo ni primetili kako su algloritmi koji prepoznaju i rangiraju sadržaj sada pametniji, a posetioci na sajtu sve vizualniji. Kako to sve uklopiti?

Više od 92% celokupnog sadržaja na internetu je pisana forma teksta.

Ako se sudeći po ovome osvrnemo, shvatimo da je sve u pisanju. Međutim nije baš tako. Ono što je primarno jeste da se rangiraju novi i sveži tekstovi. Ili možete i ažurirati stare tekstove, bitno je da se tekstualna forma usklađuje sa trenutnim vremenom i informacijama.

Ali zamislimo sajt koji nudi samo pisanu formu, dobro napisanog SEO teksta. Da li je on primamljiv za posetioce? Možda ako se radi o stručnoj literaturi. Ovo drugo će biti sve uzaludni trud ako nema vizualnih pomagala.

Ljudi pamte, uočavaju, čak i na nesvesnom nivou. Kako mi možemo da im pomognemo, da upamte nas i naš sajt?

Primer za to je recimo letnji hit. Pesmica koja ima note leta i letnjih dešavanja. Prema toj formi se svi vode. Međutim kada prođe leto to više nije aktuelno. Isto je tako i sa ne kreartivnim vizualima i slikama. Ako ponudimo ono kako većina nudi,… Bićemo zapamćeni samo slučajno ako se i to desi.

Ono što je ostalo kao pimarno što gradi brend jeste potpuna autentika.

Mapa uma kaže da ljudi povezuju tekst i slike. Percepcija im dozvoljava da ta dva sjedine u jednom. Tako da ako se desi da povežu vas sa nekim vizualom vi ćete dobiti uvek povrat na vaš sajt.

Upečatljiv dizajn i autentični tekst.

Opis proizvoda i dobro odrađena grafika.

Kreativna forma i sadržaja i vizuala.

Ako pogledate strane reklamne kampanje shvatićete da one baš to primenjuju. Aludirajući u reklamama na neke stvari oni u stvari podstiču ljude da povezuju sliku, ukus, boju, zvuk sa njihovom ponudom.

Kada nam savremeni digitalni alati to dozvoljavaju. Zašto ne primenimo tu tehniku?

Ova tehnika objedinjavanja daje rezultate, i ne samo to dobijate i stalne klujente.

Svi vole uredno, složeno i kreativno. Kreativnost ljude tera na akciju, akcija daje elan. A elan ljudiima daje radost i energiju. Kako popularno kažu: Nemate šta da čekate, pokrenite lavinu.

Leave A Comment