SEO optimizacija sajta i usklađivanje vizuala

SEO optimizacija sajta je zapravo vaš veb koordinator. Ako imate navigaciju u automobilu vi ćete uvek znati da stignete na određenu destinaciju. Ako nemate navigaciju, a put ne poznajete onda su dobre šanse da do odredišta ne stignete na vreme.

Ali da ovaj tekst krenemo od samog kraja.

Vizual

Liquid interface ili ti likvid interfejs:


popularnost ovakvih sajtova krenula je da raste od 2019. godine.


Razlog?


Nove generacije mobilnih telefona, koji su probili granicu do sadašnjeg shvatanja grafike.


Boje su trebale da unesu svežinu u dosadašnju statiku sajtova i probude u ljudima drugačiju vrstu percepcije.
Ako ništa drugo vizual koji je postao “živ” krenuo je da se vešto uklapa u copywriting, tako da smo dobili jednu sasvim novu super moć.

likvid dizajn

Kako izgleda likvid interfejs? Ili kako izgledaju ti sajtovi?

izrada veb sajta
Izrada veb sajta sa modernim temama

Izgled ovakvih sajtova prihvaćen je bio od strane većine i korisnika i kompanija.

Zašto?

Zato što je ova godina ne sumnjivo donela svest o tome koliko je bitna pažnja. Održivost pažnje je moguća jedino onda kada se dizajn uklopi u celinu. Celina se posmatra kao ukupni paket usluga koji nudi jedan sajt.

Sajt ne može biti potpun ako mi u njega ne implementiramo:

  • Dizajn stranica
  • Dizajn početne strane
  • Slike i grafiku proizvoda ili usluga
  • Blog
  • Ključne reči
  • SEO optimizaciju
  • Opise usluga ili proizvoda
  • Kursore i menije

Svaka ova opcija koju smo naveli ima svoje podopcije. I naravno da ne zaboravimo u zavisnosti čime se bavite, svaka stavka se usklađuje u postavci prema tome.

Razlog za ovo je razlika u razmišljanju i potrebama kupaca.

Ne može sajt koji prodaje alate ili delove da ima isti raspored menija kao sajt koji prodaje šminku ili garderobu. A pogotovo ne može da sadrži istu boju kursora i sličnu boju grafike.

Moramo razmišljati kao kupac, i napraviti atmosferu koja je ogodna za određenu vrstu kupovine. Ovo je marketing psihologija koja se primenjuje decenijama u nazad. Sada se te iste tehnike primenjuju i na digitalnu teritoriju poslovanja.

SEO OPTIMIZACIJA

Kakve veze ima SEO sa vizualom?

SEO optimizacija sajta i usklađivanje vizuala to je kao predviđanje vremenske prognoze.

Ako uspemo da organizujemo naš korisnički interfejs prema istraživanju naših posetilaca i njihovih interesovanja, uspećemo. Usklađen interfejs sa pomenutim stavkama zapravo jeste isto kao i usklađivanje SEO-a za sajt. Znači totalni sinhronicitet.

seo optimizacija

Ao pogledamo stavke i reči preko kojih korisnici dolaze do nas shvatićemo poentu. Te reči pretvorimo u slike, slike će biti identične SEO-u. I dobićemo potpuno pakovanje koje počinje da radi za nas, a naravno na zadovoljstvo naših klijentata.

Klijent kada je zadovoljan on postaje stalan, stalan klijent daruje preporuku. Preporuka je neprocenjiva i nenadmašna.

VAN OKVIRA

Sajt ima svoje okvire i svoje interfejs pakovanje. Međutim kada veb sajt postane javan, on prevazilazi te okvire i počinje da živi. Ako uspemo da sagledamo to sve van okvira, naša šansa za uspehom raste za 150%.

Kada smo pisali o gerila marketingu, pomenuli smo koliko je bitno biti različit. Različitost je suprotnost od istih, a istih je puno. Kada imate svoju autentičnost onda ste lako prepoznatljivi, gradite vaše ime, brend i imidž. Ako uspete da savladate prepreke i posmatrate iz bitne udaljenosti ono što smatrate vizijom shvatićete poentu.

Rad van okvira je zapravo stvorio sve uspešne kompanije koje se možete setiti i koje deluju na svetskom nivou.

Te kompanije nisu pokušavale da budu iste, one su pokušale da daruju sličan proizvod ali na drugačiji način. Naravno to kupac ili klijent ume da prepozna.

Poenta je raditi stvari na svoj način, za sve postoje smernice koje se moraju poštovati. Ali osnova svega je način. Ako mi na naš način upakujemo SEO i vizual da rade u istom smeru ne samo da smo uspeli, već smo i postigli, odmah smo poentirali.

Ova godina nam je donela uvide kako deluje promena. Promena je sada više nego očigledna, budučnost je na digitalnim platformama. Ako krenemo na vreme možemo da dođemo do onoga što smo želeli.

Navigaciju imamo, spremamo se da krenemo,…

Leave A Comment