SEO optimizacija sajta: Cvećare, dekoracija, cvetni aranžmani

SEO optimizacija sajtova za cvećare, sajtova koji prodaju cvetne dekore ili aranžmane je u Evropi postala sinonim za dobru prodaju. Do skora je cveće važilo za jedan od lepih poklona za svečane prilike, rođendane i praznike. Međutim ulaskom u novi trend i biofilija dizajn sve se preokrenulo.

Ljudi radeći u kompanijama osetili su potrebu ne samo da opreme svoj radni prostor dobrim nameštajem i kancelarijskim stolicama, već i cvećem i zelenilom. Biofilija dizajn je popularizovao cvetne aranžmane, biljke u sve radne prostore, hotele i restorane. Shvativši svoju prednost mnogi prodavci i cvećare su hteli da se nametnu tržištu i postanu glavni snabdevač ovih velikih objekata. Pošto je danas poslovanje podređeno internetu nije im preostalo ništa drugo no da svoje mesto dobro pozicioniraju na pretraživačima.

Da bi se jedan ovakav sajt dobro pozicionirao mora se istažiti konkurencija, isto to važi i za društvene mreže i vođenje društvenih mreža.

Ono što je pored društvenih mreža i istraživanja konkurencije bitno jesu dobro obrađene fotografije koje pružaju potpuni užitak oku i posmatraču. Priznaćemo da je cveće samo po sebi jako lepo i predivnih, intenzivnih boja tako da svaka dobro ukomponovana fotografija može izgledati kao pravo remekdelo.

Ono što je istraživanje pokazalo jeste da je pisanje bloga na temu dekoracije cveća, gajenju i održavanju određenih vrsta biljaka jako podspešilo promet sajtova koji se bave ovim poslom. Ljudi vole da pročitaju korisne stvari i time da nauče i samim tim i odluče koju biljku da kupe ili kako da je uklope u svoj stilski prostor. Iskoristite prednosti dobrog informativnog teksta, lepe fotografije i privućićete više ljudi nego do sada. Ono što je bitno pomenuti jeste da dok pišete blog vodite računa da unosite određene ključne reči kroz tekst kako bi se nametnuli za određene upite. Ako nemate iskustva sa pisanjem, možete nam se obratiti i mi ćemo rado pomoći u tome.

Možda je najbitnje da odredite vašu ciljanu potrošačku populaciju, i uradite istraživanja o tome šta sve oni na ovu temu pretražuju. Nakon toga sve gore pomenuto se uklapa u potpunu celinu i vi možete imati zasigurni prosperitet.

Evropski sajtovi namenjeni ovom poslovanju, su uvideli benefit kod jakih kolorita prilikom dizajniranja sajtova. Jarki kolorit pomešan sa neutralnom mat bojom daje čvrst izraz i odlučnost onoga koji se ovim poslom bavi. Ako imamo celu sliku, ne preostaje nam ništa drugo nego da od svih tih delova napravimo uspešnu slagalicu.

Leave A Comment