SEO optimizacija i Vremenska prognoza: Šta možemo saznati?

SEO optimizacija i vremenska prognoza: Šta možemo saznati? Sigurno ste se često pitali odakle podaci i prevremena obaveštenja o vremenu? Ili ste možda planirali planinarenje i odlazak u prirodu ali ste zbog vremenske prognoze to pomerili.

Ako imamo podatke i analizu onoga što je bilo pre i onoga što je sada, možemo doći do nekih preliminarnih rezultata. Ponašanje vremena je često nepredvidivo i često odstupa od višegodišnjih statistika,… Ali… Ako uzmemo sve relevantne podatke i pogledamo grafikon najavljenih vremenskih događaja, tada možemo dobiti stvarno nešto.

Kako to da primenimo na SEO našeg sajta?

SEO optimizacija i vremenska prognoza imaju jednu zajedničku osobinu- dešavanja koja uzrokuju radnju, pre i posle. Analizom tržišta i konkurencije mi možemo doći do podataka koja se vezuju za ono što je bilo pre, za ono što je sada i time da se rukovodimo šta će biti posle.

Takovom analižom mi pravimo statistiku:

  • ključne reči koje su bile na vrhu i one koje će doći do fokusa interesovanja
  • ponuda koja je potrebna ali je nema za upit prilikom kucanja
  • ponašašanje tržišta
  • SEO optimizacija za lokalno poslovanje i datu granu biznisa
  • SEO optimizacija na globalnom nivou ili na teritoriji jedne zemlje

Znači najave vaše SEO prognoze biće slične najavama za vremensku prognozu.

Ako uzimamo u obzir:

  • dešavanja na tržištu
  • progres internet radnji
  • ključne reči konkurencije i tražimo naše mesto da se prema tim ključnim rečima rangiramo
  • SEO optimizacija koja zadovoljava potrebe našeg poslovanja. Ako je sajt namenjen lokalnom poslovanju ide i lokal SEO. Međutim ako je sajt za širu teritoriju onda ide global SEO.
  • analitika rasta i pada određenih ključnih reči prema potražnji
  • prognoziranje kroz analizu šta će biti u trendu

Naravno u sve ove parametre, uvrstite i klijente, kupce, saradnike. I oni su deo statistike i prema njima se prave te prognoza SEO šeme. Ako sve ukombinujete dobijate idealni šematski prikaz.

Interakcijom preko blogova, postova, meil kampanja- shvatićete za šta se to vaši klijenti najviše vezuju. Pa po tim parametrima i pravite vaš šablonski prikaz.

Da li ste primetili, da kada pada kiša ilj je neko nevreme više je narudžbina online?

Prema statistici, više od 28% skoči prodaja online kada je kišno vreme. Za neke poslove ovi procenti su mnog veći, ovo je srednja vrednost i ukupna. I ovo možete super iskoristiti za vašu SEO strategiju.

Znači ako je vreme loše, t onije razlog da vam se pokvari dan. Unesite taj dan u vaš SEO i optimizujte sajt na pravi način. Domišljatost i kreativnost je ono što mnoge izbaci u prvi plan

Znate li da kada su sunčani dani, potražnja za nekim proizvodima skoči i preko 35%?

Kako ovo da iskoristitie?

Tako što ćete prema vašim parametrima i analizama iz SEO prognoze imati jasan uvid šta dalje.

Potrebno vam je samo malo vremena da ova metodologija krene da radi za vas.

Znači:

Ako znamo dešavanja i potrebe za neki proizvod iz ovog perioda prošle godine. I znamo dešavanja na područiju tržišta, uporedimo to sa ponašanjem kupaca prošle i ove godine. Pogledajte promenu trendova, i pogledajte relevantne ključne reči, lokalni ili globalni nivo. Kada od tih podataka napravimo šematski prikaz dodajmo i našu analizu koju naši kupci daju nama. A to je interakcija sa našim sajtom, blogom, društvenim mrežama,… Svaka linija koja pada u grafikonu, treba biti navedena da krene uzlaznom putanjom.

  • Ono što je potrebno napomenuti jeste da stalno trebamo biti u toku sa promenama algloritama na pretraživačima. Oni su jedni od glavnih uzročnika našeg prometa na sajtu.
  • Alogloritimi i dalje na osnovu kreativnog sadržaja i verodostojnosti podataka i informacijama koje pružate rangiraju vaš sajt
  • Da bi bili inovativni, morate biti u trendu, nakon toga vi diktirate trend
  • Budite spremni da ponudite nešto više
  • Analitika i statistika mnogih preduzeća pokazuje da su se nakon svoje SEO prognoze, pronašli na pravom putu

Vremenska prognoza za vaš sajt je u pripremi,… Obratite nam se za više info.

Leave A Comment