SEO optimizacija i pisanje tekstova: Međuprostor i statistika

Seo optimizacija i pisanje tekstova, koji je to međuprostor koji se treba popuniti. Između SEO optimizacije i pisanja postoji jedan jaz koji kompanije koje se trude na tržišu uspešno savladaju. Dok oni drugi ne razumeju poentu tog prostora između i smatraju da je ono što rade dovoljno.

Ako uzmemo sajt koji nudi uslugu neku, i njega optimizujemo za uslove lokalnog rada on će raditi. Ako mu dodajemo tekstove o savetima za uslugu, pišemo informacije,… i te tekstove koristimo kao SEO dodatni da bi se kotirali za određene ključne reči, mnogi će pomisliti da je to pun pogodak.

Međutim…

Postoji prezasićenje publike, klijenata i posetilaca.

  • Više od 50% kompanija je izgubilo svoj udeo na tržištu zbog jednoličnosti
  • Vište od 83% kompanija je povratilo i dobilo svoj udeo nakon osvežavanja svojih vesti i redizajna sajta
  • 70% kompanija je dobilo na poseti svog sajta nakon plasirane jedne dobitne informacije

Kako?

Zamislite da je svaki dan isti, jednoličan, iste ljude srećete, isto se ponašate, oblačite. A pri tom ste svesni svega toga, naravno da ćete poželeti da to promenite. Nepoznata teritorija poziva na istraživanje. Ljude je uvek privlačio kosmos, iz razloga nepoznanice.

Pogledajmo statistike i pretrage teorija zavere,… Ogromne su… Znači tema za razmišljanje.

Kako mi to da iskoristimo? Mi smo u poslu mi se ne bavimo rekla- kazala stvarima.

Ono što nama ostaje da uradimo da između SEO koji je za nas i naše poslovanje dobar, i između pisanja ubacimo kreativnost, domišljatost i vizual.

Međuprostor koji treba te popuniti je onaj koji je između dobro napisanog teksta koji je za klijente i između SEO optimizacije koja je za vas.

Podstaći ljude na interakciju, komentare, pitanja,… Ako ljudi smisle šta će Vas pitati znači da ste na dobrom putu da vas upamte.

Znate onu priču o tome koliko je i dobar i loš marketing zapravo dobar. Razlog za to je priča, o kome se priča on je stalno prisutan.

Nije to nikakav tehnički inovativni izum, svemirski brod ili ko zna koje svetsko čudo. To je stara dobra preporuka, razmišljanjem ovama i pričanjem o vama ljudi pamte vaše ime ili brend. Tako vi svoje ime gradite, na temeljima priče i interakcije.

Motivacija klijentata je dala rezultate:

  • redizajn sajta
  • vizualna grafika
  • pisanje tekstova
  • poziv na akciju
  • postovanje na društvenim mrežama
  • motivacione poruke
  • personalizacija
  • kreativnost

Ako bi ovo dodali svom poslu kroz tri meseca bi imali 50% veći udeo nego do sada. Ako bi ovo kojim slučajem oduzeli poslovanju, ne bi opstali na tržištu ni pet meseci.

Moderno poslovanje je spoj personalizacije, izraza i kvaliteta. Moderne tehnologije nam dozvoljavaju da se izrazimo u potpunosti u tom smeru. Izrazimo se, izraz svakog poslovanja je unikatan. Biti svoj znači biti zapažen.

Leave A Comment