SEO optimizacija i Googl algloritam

SEO optimizacija i Googl algloritam, rangiranje na pretraživaču je jako bitno.

Ono što smo do sada pisali ostaje potreba:

Šta je to Bert?

BERT je krenuo sa radom u novembru 2019. Bert je algloritam koji je agencije za optimizaciju SEO -a naterao da pažljivije kotiraju svoje klijente. Iako googl na svakih šest meseci vrši ažuriranje, sada je bilo potrebno malo više posla.

Šta je Google BERT ažuriranje?

Fokus algoritma BERT i dalje ostaje na kvalitetnom sadržaju. Međutim, ono po čemu se BERT razlikuje od ostatka Google porodice ažuriranja algoritama je njegovo razumevanje konteksta. BERT omogućava Google-u da utvrdi pouzdanost podataka na nekom sajtu.

SEO optimiyacija i googl alglotitam

Fokusira se na susedne i prethodne reči koje čine upit za pretragu, kao što su veznici, predlozi ili bilo koje reči koje pomažu da se utvrdi smisao rečenice.

Na primer- ” Gde kupiti vege hamburger u blizini?”

Svakako možemo mnogo bolje izraziti svoju nameru dok kucamo željeno u pretragu. Međutim ljudi kada pretražuju ne mare puno za relevantnost i potrebu ključnih reči. Oni jednostavno pretražuju ono što im je potrebno tog momenta. Iz ovog razloga nastao je ovaj nov algloritam.

Kako ovo utiče na SEO optimizaciju?

  • Smanjuje se mogućnost umetanja ključnih reči i daje se prednost dobro osmišljenim rečenicama
  • Prosto je nemoguće manipulisati algloritmom, tako da samo dobar sadržaj ima prednost
  • Informativna pretraga i ključne reči sa grupišućim, ujedinjenim značenjem sada dolaze do izražaja
  • Isečci tekstova, opisi, kvalietan sadržaj- ovo sada ima potpuno drugo i važnije značenje

Ono što je važno jeste da se prilagodimo potrebama na vreme. Bing i ostali pretraživači takođe koriste ovaku vrstu algloritama za pretragu. Najavljeno je još jedno ažuriranje od strane googl-a, sada je jasno da je poenta u što kvalitetnijem sadržaju. Naravno sadržaj mora da sadrži dobro utkan copy to jest tekst. Kada to sve ujedinimo, dobijmo pobednički sajt koji je tu za svaku ključnu reč za koju se kotira.

Onda nam se POVEĆANJE PRODAJE na sajtu ne čini nemogućim. Već nam se statistika poseta sama uvećava.

Leave A Comment