Razlika kada muškarci i žene pretražuju internet- Razlika u kupovini

Razlika kada muškarci i žene pretražuju internet- Razlika u kupovini. Veb dizajn je sklop formi i oblika, u čijem se spektru nalaze određene boje. Uticaj boja na vizual sajta ima veliki i snažan uticaj, tako da se uz pomoć boja određene stvari potenciraju.

Kao što svaka kupovina ima svoje- Zašto, tako i svaka online radnja ima svoje-Zato. Složena forma i dizajn oline shop-a doprinosi da se na njemu ljudi zadrže više od planiranog. Kako to sama statistika ume da kaže duže zadržavanje je prećutno obećanje da će neko nešto kupiti.

Imamo specijalizovane shop-ove koji su namenjeni isključivo ženskoj populaciji. Dok sa druge strane imamo one koji su namenjeni muškom interesovanju. Naravno imamo i one mešovite, koji ne zavisno od pola nude robu ili usluge širokog domena.

Kako selekcija i kategorizovanje pomažu u prodaji?

Nauka je dokazala da:

  • muškaci kupuju racionalnije od žena
  • nemaju vremena da pretražuju već po uočenom kupuju
  • žene kupuju intuitivnije
  • žene se takođe mnogo premišljaju prilikom kupovine
  • muška kupovina je jednostavna
  • žene vole da uoče sve detalje
  • boje su presudne kod kupovine za oba pola

Ono što je još bitno a možda i najbitnije više od 70% potrošačke populacije voli dobar opis i dobru informaciju.

Muškarac kupuje po potrebi. Njima pažnu privuku određeni vizuali koji se vezuju za boje i neke njima bitne asocijacije. Muževnost, atraktivnost, učinak. brzina, adrenalin, informacija,… Sve su ovo atributi i epiteti koi se moraju sadržati u nekom proizvodu ili shop-u kako bi se zadržala pažnja. Dok muškarci imaju taj nesvestan dar da podsvesno beleže boju a percipiraju u prvi plan informaciju, žene to rade malo drugačije.

Žene kupuju sa pažnjom, njima su bitni detalji. One uočavaju sve one boje i nijanse svesno, dok im je informacija utisnuta podsvesno. Ženstvenost, romantika, ukusi, simbolika, mir, spokoj, radost,… ovo su pridevi koji opisuju savršeno kupljeni proizvod.

Ako sve ove informacije uredno složite dobićete vešto kreiran online shop. Izrada veb shop-a se zasniva na poznavanju ciljne grupe.

Ko se vaš prodajni online izlog bavi prodajom za sve kategorije stanovništva, vi iskoristite prednost tako što podstičete obe grupe. I boje i vizuali moraju biti sinhronizovani po parametrima koje smo naveli.

Ako je online shop za muškarce, iskoristite boje koje se vezuju za njih. Naravno sklop određenih boja ne mora biti samo zelena i plava, braon i crna. Kombinacije mnogih boja podstiču na razmišljanje.

Da li ste znali da sajtovi sa mat crnom bojom i visokim sjajem crvene boje, imaju ogoromnu uspešnost?

Isto tako veliki uspeh beleži kombinacija žuto i zelena.

Simbolika je u progresu i buđenju, akciji i potencijalu.

Kada se radi o damama, tu dolazimo do nežnih boja sa jasnim uokvirenim snažnim nijansama.

Navigacija u online shop-u mora biti skladnije napravljena ako imate samo shop za muškarce ili samo za dame.

Racionalna strana i intuitivna strana ne funkcionišu isto. Tako da ne možete sa šablonizovanim shop-om prodavati kao onaj ko je to personalizovao. Personalizovana kupovina je budućnost prodaje. Kupac je postao sastavni element koji diktira trend. Kupcima treba malo više dati na značaju. Neće se kupovina sama obaviti ako samo vaš prodajni sajt stoji tu.

Sajt mora da pruži osnovne uslove da bi došlo do masovne prodaje.

  • Osećaj ugodnosti
  • Komunikacija neposredna
  • Doza informacije
  • Skladnost boja
  • Dizajn po stilskom nahođenju
  • Isticanje brenda

Vreme je promene, šablonska kupovina više nije ista. U prilog ovome svedoče mnoge statistike.

Personalizovan sajt je kutak koji ne samo da prodaje, već i vuče da se ponovo poseti.

Muškarci uvek vole dobu dozu informacije. Žene uvek vole nove članke. Ovo je idealan način da ažurirate svoje informacije i opišete ih u blogu. Ažuriranje informacija je jedan od razloga zašto posle nekog vremena SEO ne finkcioniše.

O tome u narednom tekstu,…

Leave A Comment