Pogled u novi svet – motivacija

Mogućnost i budućnost ovog sveta sažima se u jednu reč- internet. Pogled u budućnost je onolika koliko je mi možemo dosegnuti našom vizijom. Motivacija mnogih uspešnih ljudi jeste konstantna upornost. Međutim upornost može biti i kontradiktorna ako se fokus i energija rasipa.

Procenat uspešnih kompanija u mnogome je zavisila od tehniče inovacije i kreativnih timova koje su samu inovaciju sprovodile. Potražnja za kreativcima i timovima kreativaca u poslednje dve godine je skočila preko 215%. Razlog za to je- isprobani svi šabloni. Oprobane varijante više ne deluju i mnoge kompanije koje posluju po ustaljenim šemama beležile su pad. Čovek je kao klijent i kao konzument oguglao na oprobane varijante i više mu ništa ne drži pažnju. Sami mi kao individue vlasnici smo smart telefona i profi uređaja. Sada je lep vizual dostupan i običnim ljudima ne samo kompanijama koje su dizajnerske veštine koristile u marketingu.

Vizija

Kompanije su pod naletom “inovativnih” klijenata morale da odreaguju dostojno svetskom trendu. Tako je menadžerski posao dobio još jedan sektor koji mu pripada. Kreativ tim ili savetnik kreativnog sektora je čovek koji podstiče inovativnost u kompaniji za koju ili u kojoj radi. Inovacija je u proteklih godinu dana bila najčešće korišćena reč u biznisu. 1058% upotreba ove reči je skočila. Gde se može sve primeniti u reklamama, pisanju tekstova, ambalaži, grafici, dizajniranju, opremanju poslovnog ili životnog prostora,…

Irena Marinković

Kreativni sektori širom kontinenta zadali su ogroman zadatak malim kompanijama. Velike kompanije uložile su milione u svoje kreativne timove i u njihove poslovne projekte. Da li su se planovi isplatili? Da. Dugoročni planovi su postavljeni na target od pet i više godina i zahtevaju konstantnu povezanost sa planovima koji su jednoročni. Jednoročni planovi postavljeni su kao osnova i fundament novog vida marketinga. Motivacioni marketing ili poziv na akciju je jedan od osnovnih postulata savremenog biznisa.

Reakcija na ovaj vid krativnosti od strane klijenata je pozitivna. Spoj tehnološkog napredka, inovativnosti i blagog retro šika. Primena u svim sverama poslovanja, uspeh zagarantovan. Futuristički princip koji se blago oslanja na klasiku poklanja svim klijentima neku vrstu doživljaja. Novim generacijama poklanja uvid u prošlo vreme kroz vizuru futurizma. Onim generacijama koje se sećaju prošlih vremena poklanja dodir sa mirisom istih.

Kako to primeniti na svoje poslovanje?

„Evo, reći ću vam kako da se obogatite. „Zatvorite vrata“. Plašite se kada su drugi pohlepni i budite pohlepni kada se drugi plaše.“Voren Bafet

Osmelite se da upoznate drugi način poslovanja, mi to uvek radimo na kreativniji način.

Leave A Comment