Pisanje tekstova za sajtove ili Moć dobrog content-a

Pisanje tekstova za sajtove ili Moć dobrog content-a. Kao prvo razlika između content forme i beklinka je velika. Zašto se content probio kao osnovna moć svakog internet poslovanja i kako je uspeo sve da objedini?

Pisanje tesktova za sajtove se odavno više ne smatra samo za nonšalantno puunjenje praznih stranica veb sajta. Pisanje je počelo da bude:

  • opis
  • komunikacija
  • prodaja
  • opis
  • SEO optimizacija
  • marketinški poziv na akciju
  • informacija
  • šaljiva propagandna rečenica koja se prepričava
  • brend
  • demonstracija proizvoda
  • kreativno izražavanje

To sve može jedan blog?

Blog je osnovna jedinica za meru, content je funkcionalno uklopljena slika.

Kako je to pisanje tekstova uticalo na rangiranje sajtova?

Algoloritmi koji kotiraju internet sadržaj prepoznaju parametre koji opisuju čime se bavite. Što bolji opis to bolje rangiranje. Ako na to dodate blog tekst koji uvek i iznova ažurira sajt, ključne reči i slike sa alt nazivom- dobijate premiju.

Googl na svaka tri meseca podešava svoje algloritme. To znači da neki sajtovi zbog neredovnog ažuriranja sadržaja padaju na lestvici pozicije.

  • 38% sajtova u svetu padne sa pozicija zbog ove činjenice
  • 12% nema ažurirane informacije na društvenim mrežama
  • više od 20% nema odgovarajuće slike
  • interni linkovi nisu u tekstovima kod mnogih
  • opisi izostaju kod više od 25%

Statistika za one koji poseduju blog i pišu ga redovno ide u njihovu korist. Pisanje plus slika, plus marketing donosi veći benefit. Ljudi se vezuju za dobar sadržaj, tako da i ako tada ne kupuju kd vas vole pročitati nešto što nji iz vaše branše poslovanja zanima. Na taj način vi gradite brend i dobijate stalnog kupca i posetioca.

Dobar saobraćaj na sajtu

Znate i sami koliko je bitno imati dobar saobraćaj na sajtu. Zamislite da stalno posećujete stranicu a ona je uvek ista, monotona i nema novina. Iz tog razloga googl počinje da kreditira one koji u sve to ulažu malo napora ali daju do znanja da je njihov sektor spreman da pruži ono što je kupcima ili klijentima potrebno.

Ako je već budućnost u online kupovini i internet sektoru… Zamislite da odete u prodavnicu i svi ćutimo.

Da li će se desiti kupovina i prodaja?

Naravno da neće. E sada shvatate pojam pisanja za internet. To je stil glasnogovorništva koje vam omogućava niz drugih benefita.

Po zadnjoj statistici i istraživanjima, posetioci mnogih sajtova su se izjasnili da najviše vole kratak, jasan i sažet content sa kreativnim vizualima. Ono što se može reći jeste da je to neki tekst do 692 reči. Naravno mi znamo kako se posmatra kraći a kako duži tekst.

Međutim testirali smo određene parametre kod naših klijenata. Učinak je više nego dobar. Kada nam je tekst trebao kao SEO referal mi smo pisali tekstove od preko 1200 reči. Kada nam je trebao content za klijente mi smo se bazirali na do 700 reči. Tako da smo u kratkim vremenskim intervalima zadovoljili svačije potrebe.

Da li se to odrazilo na promet i saobraćaj u sajtu?

Naravno da jeste, i to više nego dobro.

Nakon ovoga rekli bi smo samo da je content dobra strategija koja donosi više od organik saobrćaja. Pisanje tekstova za sajtove ili Moć dobrog content-a je više nego vidljiva.

Leave A Comment