Pisanje tekstova za sajtove i moderan Content

Pisanje tekstova za sajtove je postalo više od obične deskripcije. Opis proizvoda ili usluga sada ima veće značenje. Tekst je postao glavna smernica koja daje validnost i autentičnost vašem sajtu.

Marketing je sve to objedinio u reč Content. Content je postao glavni izvor, inspiracija i delovanje mnogih kompanija u svetu. Zašto?

Googl je pre par dana najavio ažuriranje na temu pozicioniranja. Iako se do sada tekst gledao i rangirao ceo. Sada imamo opciju da Googl rangira i naše “isečke” tekstova. Isečke koji su najmerodavniji na temu koju obrađujemo.

Opet dolazimo do pisanja.

Kako da uklopimo novo ažuriranje Googl-a, pisanje i content?

Moramo naučiti kako nov algloritam razmišlja.

Kao prvo ključna reč za koju vam se strana kotira, mora biti jasna. Naravno jasna i u samom isečku. Ovu činjenicu mora pratiti i dobar SEO cele strane. Kao i izbor ključnih reči unutar teksta.

Sada je bitno da znate da je:

  • TEKST – ISEČAK – KLJUČNA REČ – LINKOVI

Jako bitna stavka za vaše poslovanje i rejting na pretraživačima.

Pisanje tekstova za sajtove i moderan Content

Naravno moramo zadržati autentičnosti i ići u korak sa konkurencijom.

Ideja je da budete autentični i istažite glavne stvari koje istražuju vaši posetioci na internetu.

Googl vas pozicionira zbog onoga što pišete. Kada dospete na određenu stranu gugla za ključnu reč tu prestaje “zainteresovanost” vaša za Googl.

Ovde se vaša pažnja usmerava na posetioce sajta.

Posetiocima je bitno da vas nađu na pretraživačima, njima nije bitno kako ste se vi tu pozicionirali.

Međutimi i njima i pretraživačima je bitan tekst, opis i sadržaj.

Content marketing sadržaj

Content sadržaj je zapravo svo znanje sakupljeno na određenu temu ili tekst. Opis mu je deskripcioni, ume da koketira sa publikom i pruža neverovatnu interakciju.

Interakcija i neposredna komunikacija kod ljudi je jako bitna. Ćak 72% ljudi tvrdi da je na sajtovima prodaje loša komunikacija i deskripcija. Iz tog razloga klijenti stalno kupuju kod drugih ponuđača kako bi naišli na onog pravog.

Dokažite da ste vi onaj pravi.

Ponudite i osavremenite vašu ponudu u skladu sa novim tehnološkim mogućnostima.

Pisanje tekstova za sajtove i moderan Content

U vazdušnom prostoru uvek ima mesta za još jedan avion. Ako umete da letite uživaćete u pejzažima. Ovo isto važi i za digitalno poslovanje.

Najava da će do 2025. godine mnogi poslovi biti digitalizovani, nam govori samo jedno… Posao se prebacije još više u digitalnu sveru rada.

Kako bi se digitalno usavršili i poslovali moramo uvek biti u toku i pratiti trendove.

SEO OPTIMIZOVATI SAJT, kako?

Moramo da znamo da Googl jeste na strani onih koji pretražuju određene proizvode, usluge, artikle,… Kada nam je to jasno, moramo istražiti šta naša ciljana publika kuca na svojim tastaturama dok traži artikal ili uslugu kao našu.

Kada to uvidimo, ostaje nam da uskladimo tekstove, linkove, isečke tekstova i ključne reči za svaku stranu koju pozicioniramo.

Kako ne bi sve delovalo kao reklamni marketing i puko povlačenje klijenata za rukav… Na scenu stupa CONTENT. Content vam je kao digitalni prodavac.

Prodavac ima manire, iskustva, znanja o usluzi ili proizvodu. Prodavac je ljubazan, dočekuje i ispraća.

Na osnovu toga gradimo naše strane na sajtu.

Naravno ne možemo da izostavimo vizual, dizajn i grafiku. To je pakovanje, pakovanje je prvo što se vidi na rafu neke radnje.

Ovo sve se možda čini malo teškim, međutim kada se jednom sve kockice slože, ostalo dođe kao odgovarajući deo od slagalice.

Zamislite da imate slagalicu i svaki deo morate staviti na odgovarajuće mesto. Jedino tako možete videti potpunu sliku. Content sadržaj je upravo to, deo slagalice bez koga posetioci na sajtu ne mogu da vide širu sliku.

Digitalizacija je dala mogućnost da obojimo svoj virtualni kutak i izlog po meri svakog posetioca. Kreirajmo po ukusu, a po meri stvarajmo.

Pisanje tekstova za sajtove i moderan Content je zapravo moderan način poslovnog izražavanja.

Za svaki savet ili uslugu nas kontaktirati. Mi smo tu da oživimo svaki deo vašeg sajta.

Leave A Comment