Pisanje tekstova: Kada je copywriting pokrenuo novu avangardu

Pisanje tekstova: Kada je copywriting pokrenuo novu avangardu? Promena se desila pre možda deceniju, kada je tržište spoznalo pravu funkciju digitalnog sveta. Tada je na tržištu interneta već postojala značajna brojka sajtova, konkurenata i kompanija. Kako su se svi oni borili za svoje “mesto pod Suncem”, tako je i potreba za inovacijom bila sve veća.

Do momenta ekspanzije copywritinga ili pisanja post blogova, na tržištu je carovala fotografija i dobro upakovan marketing. Kako je tržište bivalo sve više edukovano, tako je i marketing morao da iznedri novu ponudu zbog velike potražnje. Tržište više nisu zadovoljavale klasine forme propagande, tržište je sada moglo da se edukuje o kupovini na globanom nivou.

Društvene mreže su podstakle mnoge na razmišljanje i sklapanje jasne vizije oko dobre povezansti grafički obrađene slike i teksta. Još ako se na to doda da je dobro odrađen tekstualan sadržaj, dobro i nagrađen od strane pretraživača nije imalo više šta da se čeka.

Krenulo se u moderno poslovanje putem kratkih vesti iz područija rada određene kompanije. Blogovi su se pokazali kao dobra informativa, tržište je jako dobro odgovorilo na njih. 79% ljudi je ove tekstualne forme okarakterisalo kao dobru neposrednu komunikaciju između njih i određene firme. Ako se uz to doda, da prilikom unosa novog teksta mi zaravo unosimo i nove ključne reči u sajt i SEO optimizujemo ga, pogodak ne može biti veći.

Mnoge statistike pokazuju da je dobar i relevantan pisani sadržaj dobro nagrađen i pozicionira na pretraživačima. Statistika još pokazuje da kupci imaju više poverenja u kompanije koje stalno objavljuju nov sadržaj na sajtu. U prilog ovome govori mišljenje, da konstantnim ažuriranjem novog sadržaja vi zapravo brinete o svom poslovanju.

Kada na dobar tekst dodate i dobru sliku, sve to upakujete u dobru ključnu formu, rezultat ne izostaje. Copywriting ili pisanje tekstova postalo je unosno zanimanje, koje svojom kreativnošću omogućava vlasnicima kompanija da se nametnu na tržištu. Pisana reč ume biti jako kreativna, još ako se na to doda par lepo sadržajnih, marketinških poziva na akciju onda je svaki detalj dobro isplaniran.

Ako uzmemo u obzir današnjicu, i činjenicu da su mnogi opredeljeni za kupovinu i poslovanje online, shvatamo šta to znači. Napredak pisane reči u službi SEO pisanja biće još veći i još potrebniji. Vreme je da svoje akcije sprovedemo, sada je pravo vreme.

Leave A Comment