Pisanje, kreativnost, blog i uvećanje prodaje

Pisanje, kreativnost, blog i uvećanje prodaje- Kako je to pisanje usko povezano sa modernom tehnologijom?

Erih From: Kreativnost zahteva hrabrost da se odvojimo od sigurnog.

I ako pogledamo evoluciju pisane reči, shvatićemo zašto je ona toliko bitna. Sve ono što znamo o istoriji, umetnosti, događajima uopšte jeste zapravo znanje iz pisanih podataka.

Ono što je moderna tehnologija unapredila jesu računari, algloritmi, digitalne fotogragije, ali ono što ne može unaprediti jeste kreativnost. Pisana reč je nezamenjiva, kada dajete podatke, opisujete proizvod, inofrmišete kupce ili slično. Sve ono što se od strane Googl-a prepozna kao inovativno i informišuće ima veći rejting.

Mašine to jest kompjuteri ne mogu prodreti u aspekat ljudske potrebe i servirati kvalitetnu informaciju. Otuda je u modernom svetu digitalnog poslovanja, pisana reč jako bitna.

Možemo izvući zaključak iz ove statistike:

  • Svetske kompanije koje posluju jako dugo imaju svoju opciju blog
  • Tekstualna informacija o novom proizvodu ide i do godinu dana pre pojave proizvoda
  • Content i copywriting su jedni od najboljih poslova u zadnjih par godina
  • Kvalitetan copywriting ima više od 40% udela u saobraćaju na sajtu
  • SEO optimizacija je usko povezana sa blogom i tekstovima na sajtu

Ako sve ove parametre saberemo dobijamo proporciju koja je usko povezana sa našim povećanje prodaje.

Međutim moramo napomenuti i to da su ljudi socijalni i društveni. Svaka prodaja počinje od reči. Pitanje je blisko povezano sa odgovorom, i svaki odgovor jeste skup dobro isplaniranih pitanja. Tako znamo šta naš klijent zapravo želi od svog proizvoda ili usluge.

Dobra neposredna komunikacija, stvara korelaciju između vas i potencijalnih klijenata. Kada vaš post na društvenim mrežama ili tekst na blogu inspirišu, onda je poseta mnogo veća na sajtu ili profilu, stranici.

FEEDBACK– ako dobro isplanirate vaše objave i informacije, dobar odgovor ćete dobiti od publike.

Naravno statistika je nepogrešiva u ovome:

  • Na svaku desetu novu posetu ide jedan kupac
  • Preporuka i deljenje vaših objava, blogova ili postova se odvija zahvaljujući dobro upakovanoj informaciji
  • Svaki blog je do 30% učestovao u prodaji
  • SEO optimizacija je automatski povezana sa svakim vašim tekstom. Tako da pre nego što krenete u pisanje, prvo ide istraživanje tržišta, konkurencije, i interesovanja.
  • Svaki drugi kupac na svetu, tvrdi da u pojedinim online shop-ovima manjka opisa, informacije, teksta

Kako ulazimo u novu epohu poslovanja, i kako je prodaja online skočila na teritoriji Evrope za 173%, vreme je da iskažete sve ono što niste do sada.

Algloritmi koji vas kotiraju su napravljeni tako da automatski prepoznaju originalan i dobar sadržaj. Sadržaj koji usko povezuje vašu lokaciju sajta sa onime što radite, jeste zapravo dobar opis vaše trenutne posećenosti vašeg sajta ili stranice.

U zadnjih deceniju potreba za blogerima, piscima za sajt,copywriterima, skošila je više od 500%. Procene je da će ovoga trebati još više, pošto se algloritmi stalno ažuriraju, krativnost je neprevaziđena.

Leave A Comment