Organik pretraga i SEO optimizacija

SEO optimizacija je možda tema o kojoj se najviše piše, najviše diskutuje, najviše,… Optimizacija sajta za pretragu na lokalnom nivou ili na globalnom nivou?

Iako smo u jednom tekstu pisali o tome šta možemo predvideti i uneti rečima u sajt, neophodno je neke stvari razjasniti.

Imamo dva načina koje možemo koristiti kao puteve do našeg sajta:

  • Organik pretraga
  • Plaćena reklama

Kada smo kod plaćene reklame, ona ne zavisi od sadržaja, linkova, SEO optimizacije, jednostavno koliko platite toliko vas ima.

Šta sada tu ne valja?

Kada prekinete takvu vrstu reklame koju plaćate po kliku vas nigde nema. Pozicije vaše na interentu su se izgubile, one su bile samo formalne.

Kolika je posećenost sajta preko organske pretrage? Možete pročitati u donjem tekstu.

Reklama vam može biti samo pomagalo koje vam omogućava da u jednom trenutku dođete do što većeg broja ljudi. Međutim ako se na nju oslanjate stalno neće biti tolikog efekta.

Organik je proporcionalan ulaganju na sajtu. Iako se možda čini da su ta ulaganja velika, naporna i da ih nema kraja,… Nije tako. Ova ulaganja su manja nego iznos koji se troši na reklamu.

Šta dobijate kada uložite u organik?

optimizacija sajta
  • Brend
  • Diktiranje trenda
  • Preporuke
  • Veći broj poseta na sajtu
  • Vaš sajt počinje da se penje ka prvoj strani googl-a
  • 100% autentičnost
  • 100% svežinu i nove informacije
  • 63% više učinka

I ova statistika će održavati vaš sajt sve dok god vi nakon rada na sajtu povremeno ažurirate podatke. Na koliko vremena? Sve zavisi čime se bavite. Neki poslovi zahtevaju češće ažuriranje, međutim to je mali deo vremena i novčanih resursa. Vi dobijate zaista mnogo više.

Nakon ovakvih poteza, vama reklama neće biti neophodna. Ili ćete reklamu koristiti kao pokretač za akcije koje dajete, rasprodaju lagera, razna druga obeveštenja. Međutim vaša pozicija biće osigurana, a vaša publika koja vas posećuje na sajtu postaće stalni klijent.

Najveći benefit koji ostvarujete je veća vidljivost i pozicija na pretraživačima.

Kada smo kod pretrage, isto tako moramo imati jednu važnu informaciju u glavi. Veća posećenost sajta dolazi od smart telefona. Tekst i statistika u donjem tekstu.

Zašto je to važno da znamo?

Nova tehnologija i novi modeli telefona daruju vizual koji je koloritan, pun i dimenzionalan. Moramo grafikom ispoštovati navedene stavke, kako bi posetioci našeg sajta imali potpun ugođaj.

Sve se zapravo zasniva na ugođaju.

Prvo ljudima ponudite udobno mesto pa nakon toga pitate šta žele da naruče. Ako im je udobno, vaša ponuda kvalitetna, posetioci će se zasigurno vratiti. Tako vama rejting na pretraživačima raste.

Rejting je proporcionalan provedenom vremenu. Ako je reč o vremenu, vi morate ponuditi kvalitetan sadržaj kako bi ti ljudi ostali što duže a i kasnije se vratili.

Kada vi konstantno imate isti sadržaj to je onda stvar koja ide pod “već viđeno” stavku.

  • Blog
  • Slike
  • Ponuda
  • Opis proizvoda i usluga

Sve ove stavke omogućavaju vam da konstantno darujete inovaciju i pružate nove informacije. To odgovara vašim posetiocima i oni dolaze češće na vaš sajt.

Ove stavke takođe vaš sajt SEO optimizuju, rangiraju, daju signal pretraživačima da vas ocene dobrom ocenom i postave na prvu stranu kao dobar izbor.

SEO optimizacija

Algoritmi koji pregledaju vaš sajt su napravljeni da ga rangraju prema “jačini” sadržaja. Ako agloritimi ne mogu da utvrde ovu stavku oni vas ne potenciraju. Merodavnost se ocenjuje preko ponude i autentičnog sadržaja.

Ova statistika je potkrepljena činjenicom da su u ovoj godini profitirali najviše oni koji su imali svoje pozicije. Nije im reklama bila neophodna da postignu željenu stvar. Zapravo reklama nije imala nikakav uticaj.

U periodu od marta pa sve do sadanjih dana, najviše posla su imali oni koji su imali dobar lokalni SEO. Ovaj podatak važi za sve kompanije koje se nalaze na internetu.

Sama činjenica koja govori u prilog jeste da su se vodeći stručnjaci koji rade u kompanijama poput Googl-a složili u jednom. Ta činjenica glasi: Ulaganje u lokalno poslovanje mnogo više nego do sada.

Leave A Comment