Online šoping: Kako žene vide kupovinu?

Kada je u pitanju online šoping tu postoji velika razlika, nije sve jedno da li su nam kupci više žene ili muškarci. Kada istraživanjem statistike utvrdimo koja nam je populacija više na sajtu i koja više kupuje, krećemo u preusmeravanje na tom područiju.

Zašto je to važno?

Razlog za to je motivacija. Dobro znamo da kada fizičkii uđemo u neku radnju, ljubaznost prodavca nam dobro dođe. Ako naiđemo na nekog ko je malo težak na rečima ili negativno nastrojen mi sigurno nećemo kupiti kod njega.

E sada je razlika u ženskom pogledu kupovine. Žene najčešće kupuju:

  • praktično
  • emotivno
  • senzacionalistički
ženska kupovina
online šoping

Emotivna kupovina bi značila da žene vole da udovolje najmilijima. Najčešći kupci dečije garderobe, igračaka, dekora za kuću su žene. One vole da ugoađaju kako sebi tako drugima.

Praktična kupovina je čuveni poziv na RASPRODAJU. Žene prosto vole da vide i ouče onaj mali signal da je neki artikal na sniženju. Međutim zasigurno ga neće kupiti ako taj artikal ili reklama ne podleže standardu “ženskog vizuala”.

Senzacionalistički ovaj način je podređen mahom mlađoj populaciji. Dešavanja i društvene mreže su postali sastavni deo život mlađih generacija. Tako da oni prate preko tih aplikacija sve vezano za modu, trendove, muziku,… Plasiranje ovakvih trendova i kupovina istih jeste senzacionalistički.

online mreža
digitalne mreže

Ono što je bitno razumeti jeste da je sada svaka kupovina rezervisana za globalno područije. Ako već želite da radite i globalno i lokalno morate krenuti od SEO optimizacije. Ovaj način vam pruža šansu da se kotirate na relevantnim pretraživačima.

Kako gledati na žensku kupovinu?

Ono što trebate prvo prilagoditi jeste dizajn. Žene su vizualnija bića od muškaraca, i vole dobru fotografiju. Na osnovu nje putem online kupovine zaključuju da li im taj artikal treba ili ne.

Druga stvar su opisi i blog tekstovi. Više od 62% žena voli pročitati blogove na temu saveta ili dobrih informacija koje se tiču mode, fitnesa, pravilne ishrane,…

Treća stvar koju morate radi vas uraditi, a i kako bi vas klijenti lakše našli jeste SEO optimizacija vašeg sajta.

lutka za izlog

Kako trebate urediti vaš sajt?

Ako su vam žene po statistici veći klijenti onda im darujte bogat i raskošan vizual. Napraviti interfejs vašeg online mesta tako da svaka žena poželi da opet svrati. Na taj način se vaša radnja lakše pamti i stiče stalne klijente. Prilikom izgradnje brenda povrat starih kupaca kod vas je jako važan.

Ono što je isto važno napomenuti jeste da žene najčešće kupuju vikendom ili radnim danima pre podne. Takođe je isto važno da žene prednjače u kupovini preko društvenih mreža. A statistika kupovine preko smart telefona ili kompjutera ide tako da žene kupuju najčešće preko svojih mobilnih telefona.

Leave A Comment