Moć informacije i kreativnog izražavanja

Moć informacije i kreativnog izražavanja- Koliko je bitno imati pravu informaciju?

U današnjem svetu poslovanje je bazirano na informaciji. Inofrmacija Vam pruža uvide u:

  • statistiku
  • tržišnu potraživost
  • nove tendencije
  • događaje
  • promenu

Inofrmacija je protočna, ona akumulira snagu i predaje je u vaše ruke. Sa tom informacijom, vi onda kreirate vaš posao ili strukturu poslovanja.

Ako bi kojim slučajem dotok informacija prestao,vaš posao na tržištu bi opstao najviše šest meseci. Nakon tih šest meseci stagnacije, vaš posao bi krenuo da pada.

Ideja je uvek pokretala svet. Međutim bez informacije o tome, mi bi i dalje bili na istom tom mestu, bez uvida u inovaciju.

Ono što se danas odvija na tržištu jeste globalna promena. Svet je odjednom postao mesto koje nudi sve benefite digitalne i tehnološke konstrukcije. Međutim sa druge strane, ravnoteža koja treba da parira ovoj tehničkoj podršci je izostala. Ta druga strana je zapravo kreativna strana i moć informacije.

Zupčanici koji pokreću posao su zapravo oni isti koji zavise od ljudskog faktora. Pisali smo o moći blogova na sajtovima, i koliko je zapravo to ta ključna moć dobre informacije.

Zapravo svaka informacija i kreacija je nemoćna ako je ne iskoristite na pravi način i u pravo vreme.

Da krenemo od jednog primera, vi imate sajt putem koga nešto prodajete. Odradili ste dizajn, SEO optimizaciju, opise, dodali bitne informacije o kontaktu. Međutim to ste sve uradili na početku i prestali ste da ažurirate podatke, informacije da unostite, prestali ste uopšte sa interakcijom.

Šta se za to vreme dešava?

  • Googl je za oko šest meseci ažurirao svoje algloritme za pretragu
  • Dizajn i trendovi su se promenili
  • Ljudi su počeli da pretražuju proizvode pod drugim ključnim rečima
  • Pojavile su se nove informacije
  • Klijenti su sada u potrazi za potpunijom informacijom
  • Konkurencija je počela kotiranje prema novim ključnim rečima
  • Interakcija između dizajna, interfejsa i klijenata je drugačija
  • Vizual je dobio sasvim jednu novu strukturu
  • SEO optimizacija na lokalnom planu se promenila
  • Istraživanje tržišta kazuje da je skočila prodaja onima sa kreativnijom strukturom
  • Online shopovi su postali brži, povoljniji i inovativniji
  • Društvene mreže su odradile ažuriranje sistema
  • Instagram je počeo drugačije da rangira postove

Za koliko se desila ova promena?

Za šest meseci. Koliko ste vi onda u zaostatku, dvanaest meseci. Zašto? Dok se vi trudite da umanjite prednost, vaša konkurencija je već na putu linearnog uvećanja. Tako da vi kada nadoknadite šest meseci imate i drugih šest meseci za nadoknadu.

To se upravo desilo sada. Moć kreativnosti i informacije, u ovom periodu kreće da najavljuje sve svoje prednosti.

Zato je bitno objediniti sve u jednu formu, i predstaviti je na domišljat i inovativan način.

Procenat uspešnih kompanija je jednak broju inovativnih principa uvedenim u poslovanje. Informacija dela, kreativnost uvek servira.

Leave A Comment