Kolika je posećenost sajta preko telefona?

Kolika je posećenost sajta preko telefona? Da bi ovo razjasnili mora nam biti jasno da se činjenice na internetu stalno menjaju. Promena nije ni suviše brza, a ni suviše spora. Promena se dešava naglo ali pre toga ima čitave najave i uzroke tih događaja.

Veb sajt je postao više od posla postao je alat.

Kao nus pojava ovog vremena dolazi činjenica da ubrzano raste online kupovina. I ne samo kupovina, već i online zakazivanje tretmana, booking, narudžbne hrane, dogovaranje termina u teretani,…

Sve ovo što smo nabrojali dolazi više od 70% preko pretrage sa telefona.

Statistika kaže, da:

  • žene kupuju garderobu najčešće za vreme ili nakon posla
  • naručujemo hranu pre dolaska kući
  • muškarci kupuju opremu i alate online dok su na pauzi
  • rezervacije radimo najčešće iz automobila ili iz kancelarije
  • uz kafu sa drugaricom, zakazivanje tretmana
  • obnavljanje članarine dok smo u krugu prijatelja koji nas podsete

Kako se ove činjenice koriste? Marketinški i formalno, pobuđivački i prirodno. Morate sam sa vašim sajtom biti na pravo mesto u pravo vreme, i naravno kompozicija boja mora odgovarati parametrima- Kada vaši kupci najčešće kupuju? Iz razloga, vaše boje mogu dodatno da deprimiraju ili animiraju. Zato se psihologija kupovine primenjuje na dizajn slika, sajta, šablona, boje slova,…

Koliko mi zapravo provedemo tražeći?

Narvno imajmo u obzir da je duži ostanak na sajtu automatski uslovljen sa boljim rejtingom.

Današnji čovek traži i kuca, istražuje kratko ili po preporuci. Najbolje je kada traže po ptreporuci, onda vi gradite brend. Pisali smo na temu problematike kupaci ili konzumenti– Šta je bolje?

Pretražujemo telefonom, telefon je postao alat koji učestvuje na tržištu, berzi, marketingu. Responsiv dizajn za sajtove i njihovo prilagođenje telefonima je sada ultimativno podrazumljivo. Više od 60% pretrage dođe na sajt putem telefona. Manji procenat od 40% dođe putem kompjutera, a jako mali procenat, samo par dođe preko tablet uređaja.

Ako ne želimo da naši kupci traže iglu u plastu sena, moramo pratiti nove tržišne tendencije.

Prošlogodišnji izveštaji u svetu beležili su nagli rast glasovne pretrage putem telefona. Danas svako ima smart telefon i koristimo sve njegove performanse. U prilog ovome ide činjenica onoga što smo pisali. Dok vozimo mi govorimo šta želimo, smart pretraga. Budućnost online kupoviine i nekih drugih stvari,…

Prošle godine glasvna pretraga se povećala za 12.7%.

Razlog za zabrinutost je bila kod onih koji plaćaju reklamu. Ovakva pretraga podrazumeva samo organik pretragu. SEO optimizacija ovde dobija na potpunoj snazi i počinje da važipravilo- Zeleno je zdravije.

Kolika je posećenost sajta preko telefona?

Onolika koliko je u nju uloženo. Redizajn, dizajn, SEO, copywrting,… Ovo su sve dodatni začini koji rangiraju sajtove. PDF knjige se najčešće čitaju preko telefona, veliki procenat. Znači telefon treba da bude ključni fakor kada planiramo strategiju.

Gubitak nekih kompanija koje plaćaju reklamu zbog govorne i organske pretrage nastaviće progresivan pad ako ne porade na tome.

Trendovi koji nadolaze jesu upravo navedeni, to govori i trend koji je najavljen od strane društvenih mreža. Pretraga dobija sasvim novo značenje, dok kreativan sadržaj ima sasvim novo tumačenje.

SEO optimizacija sajta postala je možda glavni i osnovni adut mnogih, dok se responsiv dizajn smatra kao elementarno neophodan.

Ako posmatrate tržište mbilnih telefona, videćete brzo izbacivanje novih modela. Tržište je u konstantnoj potrazi za virtualnim asitstentom koji daje više. Današnji telefon daje visoke performanse, rezolucije, prepoznavanje lica, govora, prsta,… Ako toliko brzo napreduje, znači da je to odgovor na potrebe tržišta.

Dok ovo šitamo više od milijardu ljudi u ovom momentu je pogledalo u svoj telefon. Svaki treći je nešto kupio, a svaki peti nešto sačuvao,…

Leave A Comment