Kako povećati prodaju na sajtu?

Jedno od najčešćih pitanja jeste: Kako povećati prodaju na sajtu?

Da li postoji na ovo pitanje klasičan odgovor koji se daje svima? Pa, možemo jednostavno reći- Da.

Na ovaj odgovor dobićemo drugo pitanje- Kako?

I ovako mogu da se ređaju i pitanja i odgovori. Jednostvano ovim potrošićemo vreme, energiju i vrtećemo se stalno u krug.

Zašto?

Zato što se mora prvo krenuti od: Benefita.

Šta vi dobijate promenom na sajtu?

Da, pravo pitanje koje dolazi na pitanje: Kako povećati prodaju na sajtu? Odgovor je: Šta vi dobijate promenom na sajtu?

Jednostavan odgovor: Osveženje.

Šta je to osveženje?

Osveženje vam je kao nova garderoba za sezonu jesen/ zima.

Ili možda nove zavese u dnevnoj sobi, možda čak i drugačiji režim ishrane. Kada nešto promenite u prostoru koji vas okružuje, osećate se drugčije. Energija brže cirkuliše, inspiriše vas promena. Promena vuče na akciju. I da, upravo to se dešava i sa vašom promenom na sajtu.

kako povećati prodaju na sajtu

Kako povećati prodaju na sajtu?

Pisali smo kako to dizajn ima svrhu da privuče pažnju i zadrži klijente.

Ali da li dizajn sam po sebi može to. Naravno da ne.

Kada uradite redizajn sajta, mnogima će se ovaj detalj to jest detalji svideti. Na prvi momenat možda i dođete do povećanja prodaje od 2-5%. Ali to će biti to.

Zašto?

Trenutna euforija. Kao novogodišnja dekoracija, ako nema ko da održava duh te euforije sve brzo splasne.

Duh se održava dobrim:

  • copywritingom
  • analizom tržišta
  • marketinškim pozivom na akciju
  • neposrednom komunikacijom
  • animiranjem klijenata
  • darovanjem
  • SEO optimizacijom
  • inovativnošću
  • kompozicijom boja tj. dizajnom

Prodaja na sajtu

Sajt može biti besprekoran, dizajnerski ispred konkurencije dve decenije… Međutim da konkurencija i dalje prodaje bolje no vi.

Znate li one prodavce koji prodaju nemoguće?

Ne ono prodavači magle, nego oni prodavci automobila, nekretnina,… Onih luksuznih stvari koje su preskupe. Dok mnogi odustaju da budu prodavci toga, zato što cene da nema takvih klijenata i potražnje, ovi ne odustaju. I čini se da se prosto klijenti za njih lepe.

I nekada nam je krivo. Kako to oni mogu? Kako pronađu te “savršene” klijente?

Odogovor je jednostavan: Duh i energičnost. Slično privlači slično.

Da li je vaš sajt sličan kao vaši posetioci na sajtu?

Zapitajte se to.

Da li vaš sajt privlači one ljude koje vi želite?

Od 100% sajtova na internetu, a ima ih preko jedne milijarde, mali procenat ima prilagođen interfejs.

Zapravo do pre par godina taj procenat je bio minimalan. Nakon toga, mnoge kompanije su uvidele gde je to vredno investirati. I naravno uložile su u copywriter-e, dizajnere i ostale. Međutim tu je na scenu stupio prvo- Content. Content je objedinio sve postojeće i dodao još par sastojaka da totalno osveži situaciju.

Iz ovog razloga je broj potražnje za content menadžerima i copywriterima skočio za više od 83%.

mikrofon
Copywriting ima reč

Korisnički interfejs se u jednom trenutku toliko prilagodio potražnji klijenata, da su pojedine firme ovim potezom došle do velikog broja novih klijenata.

Kako da prilagodite vaš sajt i povećate prodaju?

Naveli smo stavke, a sada kažemo sagledajte sve iz perspektive kupca.

Kamermani kada snimaju filmove, koriste izraz ekstremni total.

Ekstremni total, je izraz kojim se obuhvata šira slika scene. Tako vi morate posmatrati vaš sajt.

Baš na ovaj način morate odraditi dizajn, redizajn, SEO optimizaciju, opise i tekstove. Sagledajte sve iz druge perspektive, stavite se u poziciju kupaca. Odredite starosnu strukturu posetilaca sajta i pronađite njihov zajednički imenitelj. Kada to uradite? Sve to se prenese na sektore u vašem sajtu. Onda imate u potpunosti odgovarajući sajt.

Na ovaj način vi uspevate da objedinite i ponudu i potražnju i marketinški poziv na akciju.

Ako vam zatreba pomoć rado ćemo pomoći. Svaki korak koji napravimo je zapravo sleđenje. Prvi korak je onaj prelomni i najvažniji.

Leave A Comment