Kako do bolje rangiranosti i veće preglednosti sajta?

Kako do bolje rangiranosti i veće preglednosti sajta?

Rešili smo da ovo ne bude tipičan tekst o SEO optimizaciji, pisanju tekstova, grafičkom dizajnu i izradi veb sajtova,… Naravno navedene stavake itekako utiču na rangiranje i preglednost međutim…

Da li vi to sami umete da uradite?

Odgovor bi u većini slučajeva bio- Ne.

Onda vam je potrebno rešenje.

Prema statistici na svakog novog desetog novog posetioca sajta desi se neka interakcija. Da li je to prodaja, šerovanje, pamćenje, preporuka,… nije bitno. Bitno je da ste dobili sigurnu kupovinu u neko vreme.

Šta se desi kada izgubite kontinuitet u pisanju, ažuriranju, novim ponudama, akcijskim reklamama? Prestigne vas konkurencija.

Šta se isto tako desi ako se za referentne ključne reči kotira više od deset njih? Isto to, primat na tržištu se gubi i dobija onaj ko se prilagodio.

Imamo li ideju kako da to nadoknadimo?

Da.

Potrebno je biti zastupljen. Beklinkovi su vaši izvozni linkovi na nekom drugom sajtu. Ako pronađete dobrog partnera da “ugosti” vaše kljune reči i linkove na njegovom sajtu, biće super.

Kada vaš link dospe na drugi sajt, dešava se povezivanje sajtova i napredak i rast sajta. Naravno sajt na kome gostuje vaš link mora biti posećen, dobro kotiran i čitan.

Nakon određenog vremena dešava se napredak. Za to vreme vi ažurirate podatke na vašem sajtu, istražite ključne reči koje su sada primarne, uredite dodatno sajt ako treba i dešava se napredak.

Ono što mi omogućavamo jeste da uvek imate dobru razmenu linkova tj. bek linkova.

Beklinkovi su nekada radili mnogo bolje kada je reč o SEO optimizaciji. Sada je njihova uloga malo proširena ali ne i zanemarljiva.

Druga stvar koju trebate unaprediti jesu interni ili unutrašnji linkovi. Ta unutrašnja cirkulacija sajta je jako važna. Razlog za to je unutrašnje povezivanje sadržaja koje je jako bitno. Ovim takođe produžavate boravak posetilaca na vašem sajtu. A ako je poseta veća znači i da Googl rejting napreduje.

Izreka: Dođite mi sa rešenjima, ne sa problemima.

U ovom slučaju ima potpunu delotvornost. Nudimo vam rešenja za svaku stavku u modernom svetu poslovanja. Digitalno poslovanje je budućnost, zato je vreme da ga pogledamo iz pravog ugla.

Leave A Comment