Kako dizajn prodaje? Marketing i pakovanje u novoj eri poslovanja.

Veb dizajn: Dizajn je forma ekspresije. Njime govorimo, uobličavamo, pakujemo, modlujemo i kombinujemo, njime komuniciramo

Možemo biti svi talentovani za slikanje, ali ne možemo svi biti Pikaso.

Zašto?

U svakom poslu prilikom uspeha, jedna stvar je najbitnija- Vizija.

Ako imamo viziju putevi će nam se ukazati i dospećemo tamo gde smo i namerili.

Ali, nemamo li viziju, sav naš uložen novac, vreme i trud neće biti nikako isplatljivi. Utopićemo se sa gomilom istih i nakon toga potpuno isčeznuti.

Prednost savremenog doba je digitalno poslovanje. Međutim kako bi se u modernom svetu “digitalno izrazili”, nije dovoljo samo umeti dizajnirati, napraviti veb stranu i SEO optimizovati.

Sve to je potrebno ali je potrebno to raditi strateški i umešno. Iskustvo u marketingu omogućava da se dizajn prilagodi ciljanom tržištu. Dizajn je u današnjem poslovanju postao sve.

  • Pakovanje
  • Interfejs
  • Reklama
  • Postovi na društvenim mrežama
  • Akcijske brošure
  • Smart tehnologija
  • Nabrajanju neće biti kraja

Kada smo videli šta je dizajn, onda moramo videti u kom pravcu se kreće.

Ako znamo da dizajnom komuniciramo, onda ćemo u sve stavke našeg poslovanja uvesti dizajn koji proporcionalno odgovara našoj sveri u kojoj poslujemo.

Kako je tehnika napredovala, vidimo da je minimalistička nota svuda dominantna.

Pogledajmo filmove od pre par godina, one futurističke, videćemo stil minimalistički sa primesom futurizma. Danas je to od reklama, do serija i pakovanja svugde zastupljeno..

Kako se mnogi na tržištu bore da zadrže stare klijente i animiraju nove, tako je retro fazon sa “urbanijim” elementima sve popularniji. Videćete pregršt videa, animacija ali sve to će objediniti forma nekog “retro” fazona.

Kako vi u tome da vidite benefit?

  • Istražite svoje tržište
  • Pogledajte cilju populaciju
  • Odaberite smer u kome idete, svako istraživanje na tu temu je dobro
  • Ponudite različitost i pogledajte šta će se desiti

Veb dizajn

Statistika koja govori ovome u prilog jeste:

  • 50% više posla za svakog ko je redizajnirao svoj sajt i ponudio nešto drugačije
  • 25% više aktivnost na društvenim mrežama nakon postovanja dizajnom obrađenih fotografija
  • Broj interesanata je veći za 35% iz ciljne populacije

Od sve smart tehnologije koja nam je ponuđena naučili smo jedno. bogata grafika i vizualna autentičnost. Svaka ponuda koja odudara od toga biva skoro pa zanemarena.

Nije važno koliko novaca dajemo u vizual, možemo dati i mnogo više od onoga što možemo zamisliti… međutim neće se isplatiti. Bitno je da u dizajn ugradimo kreativnost, to je emocija koja se primećuje.

Kombinacija marketinga, dobrog posta i teksta sa vizualom čini čuda. Pogledajte inostrane kompanije koje su već krenule u tom smeru.

Prepoznale su šansu, videle benefit i krenule putem inovativne forme.

Vreme u kome živimo i radimo jeste skupina inovativne tehnologije, digitala i kreativne veštine ljudi koji rade.

Moramo razumeti da je savremena tehnologija “prazna” bez smisla koju joj mi dajemo.

Isto tako mi našim dizajnom, tekstom, grafikom,… dajemo smisao onom što stvaramo. Posao je stvaranje, ljudi prepoznau tu energiju. Iz tog razloga je futurizam oslonjen totalno na ljudski uticaj.

Ako imate ideju možete nam se obratiti, ako nemate ideju radoćemo je dati. Zatreba li vam istraživanje tržišta i ciljane publike, nalazimo se opet tu. Rešenja za dizajn, vizual,redizajn opet nam se možete obratiti. Mi stvaramo svet koji voli intereakciju, komunikaciju i viziju.

Komunikacija u digitalnom svetu je mnogo više od slike, ona je preporuka, reklama, emocija, strastvenost,… Ne dozvolimo da digitalni svet postane “hladno” mesto komunicirajmo.

Veb dizajn: Više od 62% ljudi koji kupuju i koriste internet tvrde da je jako loša neposredna komunikacija. Unapredimo ono što imamo, to nam je glavni resurs.

Ne možem izgubiti u ovom slučaju samo dobijamo. Počnimo da koristimo tehnologiju onako kako nama odgovara. Mi kreiramo, mi se tako izražavamo.

Naslikajte digitalnim bojama ono ko ste vi i čime se bavite, ako to dovoljno kreativno uradite, uspeh neće izostati. Svaka kompanija sa smislenim sadržajem ima puno više uspeha.

Usidite se da kreirate.

Leave A Comment