Dužina teksta: Potreba vs Standard

Dužina teksta: Potreba vs Standard, koja su nam to znanja neophodna pre unosa teksta u sajt. Blog kao opcija i dodatna strana na sajtu, je u modernom poslovanju više nego neophodna. Ako predstavljate vašu kompaniju, pružate uslugu ili proizvod, ovo je način da se predstavite širom auditorijumu. Pisanje tekstova na sajtovima je prižanje relevantnih informacija koje klijenti cene i kvalifikuju po visokom standardu.

Kolika je dužina dobrog teksta?

Prema uslovima i statistici:

  • Googl voli duže tekstove preko 1200 reči
  • Klijenti se duže zadržavaju na tekstovima koji broje do 659 reči
  • SEO optimizacija je dobra ako se više od tri puta ponovi ključna parola
  • Najbolje prolaze tekstovi do 650 reči sa slikama koje su inovativnog dizajna
  • Tekstovi sa savetima sa čitaju za 33% više od standardnih
  • Tekstovi sa informacionim sadržajem se šeruju više od 43% u odnosu na klasične tekstove
  • Čuvanje tekstova je sada već edukovalo publiku u tom pravcu

Kao što vidite imamo par parametara koji su dijametralno različiti. I nikako ne možemo ispoštovati sve te uslove.

Ono što mi možemo savetovati da kroz kraći tekst

  • animirate publiku
  • vodite računa o SEO
  • unesete slike sa ALT tagom
  • ključne reči koristite u više izraza i pametno

Ono što smo mi testirali kod klijentata kod kojih pišemo i SEO optimizujemo sajtove kroz blogove jeste:

  • na izvestan period napišemo duži tekst sa 1200 plus reči
  • između pišemo tesktove sa savetima, info o novim proizvodima,… sa 620 plus reči
  • u oba slučaja koristimo iste parametre:
    • istražimo tržište
    • tražimo slabu kariku da nadogradimo referal i izbijemo u prvi plan za određenu ključnu reč
    • koristimo svu moć bekklinka
    • koristimo svu moć internal linka
    • koristimo svu moć unosa fotografije ili videa

Rezultati koje beležimo jesu uspešni a klijenti beleže veću stopu saobraćaja na sajtu. Porast poseta na sajtu je iznad 20%, porast prodaje je takođe proporcionalan porastu poseta. Ono što je interesantno jeste da naša kombinatorika daje velikog rezultata kada se umeša dobar beklink na jakom sajtu sa contentom na matičnom sajtu. Uverili smo se da je to prava stvar i da nema veze sa dužinom teksta. To jest tekst sa plu 620 reči podmiruje potrebe ako se definicija i formula primene kako valja.

Ako na tekstove gledamo kao na izvesna dokumenta, shvatićemo koliko je bitno biti precizan, jasan i dosledan svojoj niši pisanja. Ljudi cene inovaciju, sažetost i lakoću čitanja. Vaš SEO ceni dobar beklink, ključne reči, interne linkove i inovativne pristupe algloritmima.

Dužina teksta: Potreba vs Standard, ako bi trebali da biramo izabrali bi potrebu. Međutim potreba proističe od 50% želja kupaca, 50% naših želja.

Dužina teksta: Potreba vs Standard, ako i trebali nešto da anuliramo, izabrali bi standard. Standard u ovom slučaju ne postoji. Istažite svoje klijente, ponudite im više varijanti tekstova i pogledajte date rezultate. Ono što dobijete kao bolji ishod je vaša karta za uspeh.

U svako slučaju mi smo na raspolaganju za sva dodatna pitanja, predloge i teme.

Leave A Comment