Content marketing je u svet digitalnog poslovanja ušao na velika vrata. Njegova ponuda je zapravo objedinila sve potrebno.
Njegov uticaj je toliko veliki da utiče na dizajn i izradu samog veb sajta.
Na koji način?
- Složićemo se da svaki posao ima svoje tržište, ciljnu grupu i starosnu grupu. Ako ovako kategorišemo stari videćemo da su interesovanja ovde jako drugačija. Kada napravimo određeni normativ, možemo da kenemo u izradu sajta.
- Boje i grafika i vizualna funkcija zavise od toga čime se određena kompanija bavi.
- Content objedinjuje pisanu formu sa standardnom normom.
- Copywriting možda ne bi imao smisla ako se ne bi umešao među content elemente.
- Možemo da nabajamo sve ali ne želimo to. Samo ćemo dodati to da je procenat uspeha prilikom primene contenta jako velika.
Digitalni šejk

Digitalni šejk zapravo daruje:
- PRAVOVREMENO DELOVANJE KROZ INFORMACIJU
- OSVEŽAVA USTALJEN ŠABLON
- LAGAN JE
- POTPUNO ORGANSKI
- Delovanje kroz informaciju znači potpuni sklad. Sklad sa onim što se dešava na tržištu. Praćenje, analitika, istraživanje…
- Mnogi na tržištu greše i kopiraju jedni druge. Kada unesu makar malu inovaciju klijenti to primete. Kada se desi promena, dešava se rast poseta, prodaja, preporuka.
- Lagan to zapravo znači pitkost. Pitkost se odnosi na red reči i dizajn. Dobro znamo koliko umeju da budu teški prodajni tekstovi. Oni koji bi nešto da prodaju i to potenciraju. Prodaja mora biti prouzrokovana potrebom. Pisanjem darujte motiv i rešenje problema. Zato je opcija blog idealna za ovu vrstu saveta.
- Organsko je najbolje. Ovo važi i za promet i saobraćaj na sajtu. Dobra pozicija i rangiranost je zapravo kombinatorika. Spoj SEO optimizacije, copywritinga i dizajna.
Digitalni šejk: Content marketing
Digitalni šejk: Content marketing zapravo daruje različitost i autentičnost. Danas je ova opcija najtraženija i najviše isplatljivija.
Razlog?

Koliko smo slobodni u poslu?
Često imam prilike da čijemo dok radimo ili ugovaramo neki posao: Mi to moramo! Zašto, moramo! Moramo, zato što je to uradila ta kompanija ili eto neki konkurent… Znači mi smo opterećeni moranjem. Nije probelm uradićemo. Međutim, pogledajte ovako, ako svi Vi iz iste branše vidite uzor u nekom, onda ga svi vi kopirate. Ubrzo svi ličite, nakon toga svima staje posao, i ljudi se okreću nekom ko nudi nešto makar malo drugačije.
Posao nije copy – paste opcija.
Bez unete individualnosti, vi ne možete na tržište. Poslovna emocija ie ta koja stvara vezu ponuđač – potražilac. Ako shvatimo da je moć u izražavanju, stilu i kreativnosti- kako onda možemo da ličimo na nekog drugog? Personalizacija je i nastala kao potreba da se digitalno poslovanje približi ljudskim potrebama. Kada na sledeće pitanje odgovorite sa: Moram.
Razmislite da u 50% moranja, unesete i 30% kreacije i 20% svojih ličnih utisaka. Videćete da je rezlika ogromna.
Irena Marinković
Posao se stvara, posao se ne dobija.
Odluka
Kada odlučite da uradite promenu u vašoj digitalnoj ponudi, prvo:
- istražite ciljnu grupu
- pogledajte širu sliku
- osmotrite konkurenciju
Kada krenete u inovaciju, svaki efekat biće bolji od predhodnog. Tžrište se prezasiti ustaljenosti.
Ustaljenost je norma koja prestaje da postoji. Digitalno područije rada je promenljivo,fluidno i od akcije. Ako to na vreme razumemo možemo se slobodno opustiti i postaviti svoje norme i ganice.
Dovoljno je samo da razumemo, mi ne moramo biti isti. Možemo svi imati istu nišu rada, ali ćemo svakako imati različite klijente. Zato je cilj sagledavanje stvari iz druge perspektive.