Digitalni šejk: Content marketing

Content marketing je u svet digitalnog poslovanja ušao na velika vrata. Njegova ponuda je zapravo objedinila sve potrebno.

Njegov uticaj je toliko veliki da utiče na dizajn i izradu samog veb sajta.

Na koji način?

  • Složićemo se da svaki posao ima svoje tržište, ciljnu grupu i starosnu grupu. Ako ovako kategorišemo stari videćemo da su interesovanja ovde jako drugačija. Kada napravimo određeni normativ, možemo da kenemo u izradu sajta.
  • Boje i grafika i vizualna funkcija zavise od toga čime se određena kompanija bavi.
  • Content objedinjuje pisanu formu sa standardnom normom.
  • Copywriting možda ne bi imao smisla ako se ne bi umešao među content elemente.
  • Možemo da nabajamo sve ali ne želimo to. Samo ćemo dodati to da je procenat uspeha prilikom primene contenta jako velika.

Digitalni šejk

digitalni šejk: content marketing

Digitalni šejk zapravo daruje:

  • PRAVOVREMENO DELOVANJE KROZ INFORMACIJU
  • OSVEŽAVA USTALJEN ŠABLON
  • LAGAN JE
  • POTPUNO ORGANSKI
  • Delovanje kroz informaciju znači potpuni sklad. Sklad sa onim što se dešava na tržištu. Praćenje, analitika, istraživanje…
  • Mnogi na tržištu greše i kopiraju jedni druge. Kada unesu makar malu inovaciju klijenti to primete. Kada se desi promena, dešava se rast poseta, prodaja, preporuka.
  • Lagan to zapravo znači pitkost. Pitkost se odnosi na red reči i dizajn. Dobro znamo koliko umeju da budu teški prodajni tekstovi. Oni koji bi nešto da prodaju i to potenciraju. Prodaja mora biti prouzrokovana potrebom. Pisanjem darujte motiv i rešenje problema. Zato je opcija blog idealna za ovu vrstu saveta.
  • Organsko je najbolje. Ovo važi i za promet i saobraćaj na sajtu. Dobra pozicija i rangiranost je zapravo kombinatorika. Spoj SEO optimizacije, copywritinga i dizajna.

Digitalni šejk: Content marketing

Digitalni šejk: Content marketing zapravo daruje različitost i autentičnost. Danas je ova opcija najtraženija i najviše isplatljivija.

Razlog?

Digitalni šejk: Content marketing

Koliko smo slobodni u poslu?


Često imam prilike da čijemo dok radimo ili ugovaramo neki posao: Mi to moramo! Zašto, moramo! Moramo, zato što je to uradila ta kompanija ili eto neki konkurent… Znači mi smo opterećeni moranjem. Nije probelm uradićemo. Međutim, pogledajte ovako, ako svi Vi iz iste branše vidite uzor u nekom, onda ga svi vi kopirate. Ubrzo svi ličite, nakon toga svima staje posao, i ljudi se okreću nekom ko nudi nešto makar malo drugačije.


Posao nije copy – paste opcija. 


Bez unete individualnosti, vi ne možete na tržište. Poslovna emocija ie ta koja stvara vezu ponuđač – potražilac. Ako shvatimo da je moć u izražavanju, stilu i kreativnosti- kako onda možemo da ličimo na nekog drugog? Personalizacija je i nastala kao potreba da se digitalno poslovanje približi ljudskim potrebama. Kada na sledeće pitanje odgovorite sa: Moram.
Razmislite da u 50% moranja, unesete i 30% kreacije i 20% svojih ličnih utisaka. Videćete da je rezlika ogromna.


Posao se stvara, posao se ne dobija.

Irena Marinković

Odluka

Kada odlučite da uradite promenu u vašoj digitalnoj ponudi, prvo:

  • istražite ciljnu grupu
  • pogledajte širu sliku
  • osmotrite konkurenciju

Kada krenete u inovaciju, svaki efekat biće bolji od predhodnog. Tžrište se prezasiti ustaljenosti.

Ustaljenost je norma koja prestaje da postoji. Digitalno područije rada je promenljivo,fluidno i od akcije. Ako to na vreme razumemo možemo se slobodno opustiti i postaviti svoje norme i ganice.

Dovoljno je samo da razumemo, mi ne moramo biti isti. Možemo svi imati istu nišu rada, ali ćemo svakako imati različite klijente. Zato je cilj sagledavanje stvari iz druge perspektive.

Leave A Comment