Copywriting: Pisanje tekstova u službi povećanja prodaje i ciljane publike

Copywriting: Pisanje tekstova u službi povećanja prodaje i ciljane publike. Kada se pre deceniju posao na internetu povećao, mnoge ozbiljne kompanije su primetile jednu bitnu činjenicu kod svojih klijenata. Studije su pokazale da su te razlike zapravo podela na:

  • Konzumente
  • Korisnike

Kako je to posao jedne ozbiljne kompanije zavisio od toga ima li više kozumenata ili više korisnika?

Prema istraživanju svetske zajednice: Konzumenti su nestalni kupci i najčešće ne kupuju uvek od istog dobavljača već menjaju načine i uslove kupovine. Ne mora se tu raditi samo o kupovini, radi se i o uslugama,… Konzumenti kupuju odmah, bez neke velike potrebe premišljanja i u 88% slučajeva zaboravljaju od koga su šta kupili. Samo 2% konzumenata, može dati iskrenu preporuku svojim prijateljima o nekom proizvodu ili usluzi.

Prema istraživanju svetske zajednice: Korisnici su uvek u potrazi za sigurnom lukom i pouzdanim stvarima. U 94% slučaja oni pamte od koga su šta kupili i postaju stalni klijenti kada se jednom uvere u kvalitet. Preporuke daju u 57% posto slučajeva i time šire posao određenim firmama. To je odnos sigurnosti, poverenja i kvaliteta.

Kako je copywriting pomogao u povećanju prodaje?

Pisanje tekstova i blogova je za one prave sladokusce , koji vole da se informišu pre kupovine. Ti sladokusci su zapravo, vaši stalni korisnici. Dok pisanjem tekstova sebi povećavate broj pregleda i optimizujete sajt, vi u isti tren pružate kvalitetne informacije vašim budućim i stalnim korisnicima. Takav način odnosa za rezultat koji ne izostaje, ima konstanto povećanje prihoda. Vremenski interval je možda malo duži od uobičajenog ali ovakav način poslovne strategije, koristi 74% uspešnih kompanija u svetu.

Konzumeristički pristup daje kratke rezultate i publiku koja je nestalna i ne može se na njoj graditi budučnost. Ovakava struktura klijenta se u svetu koristi za rasprodaje, akcije i trenutne pogodnosti koje se daju od strane kompanije. To je idealan način za prodaju lagera i korišćenje strukture konzumenata.

Zato se taktika mnogih firmi odvija na dva plana integrisano korisnički pristup i konzumentske tipske ponude sa određenim vremenskim intervalima.

Istraživanje tržišta u cilju povećanja broja korisnika je recipročno uloženom trudu i vremenu. Koliko vi više obraćate pažnju na plasman dobre tekstualne informacije, toliko više korisnička publika ima više razloga da kupuje baš od vas. Tekstovi vam donose dobru optimizaciju sajta, rejting sajta i veliki broj korisnika.

Dobro odrađena poslovna strategija ne sumnjivo donosi rezultate, pogodnosti i beneficije. Ono što u svetskim kompanijama zovu edukacija klijenata i korisnika je zapravo stvaranje navike o tome šta vi i kako radite. Dok pišete i nudite informacije vi zapravo dodatno gradite brend u očima onih koji su spremni uvek da se vrate na pravo mesto.

Performanse koje sada dobro upakovanim i SEO tekstom možete postići su velike, ako na sve to dodamo i lepo odrađenu fotografiju, onda sve to lakše pamtimo. Naša filozofija poslovanja je takva da učimo od najboljih, nadograđujemo svoja znanja i iskustva od onih koji su već ovakav vid poslovanja do tančina izučili. Za sva dodatna pitanja stojimo vam na raspolaganju.

Leave A Comment