Content marketing i strategija povećanja broja interesenata

Content marketing i strategija povećanja broja interesenata u određenoj sveri biznisa. Ovakva vrsta marketinga nastala je kao posledica umnožavanja puteva i načina reklamiranja. Možemo reći da je content marketing zapravo objedinjenje svega onog naučenog kroz društvene mreže.

Društvene mreže su sa sobom dovele sasvim novu vrstu propagane i promocije, koja se na kraju ispostavila kao sasvim relevantna za poslovanje. Objavljivanje fotografije sa kratkim tekstom ili šerovanje linkova, omasovljene zajednice influesera ili afilijejt programa. Pojava heštegova je doprinela da se svi oko zajedničke reči ujedine i time plasiraju određenu franšizu, brend ili marku.

Ovim je zapravo počelo masovno prikupljanje podataka i ključnih reči koje se vrte oko željenog izraza. Međutim pošto je ponuda široka a pretraga uvek približno ista, preostala stvar je- Animacija. Animiranje kupaca, postojećih ili novih čak i onih koji to do sada nisu bili. Podsticanje želje za posedovanjem nečega što vi nudite, na svojstven i kreativan način. Tržište i kupci umeju da prepoznaju dobru priču i kreativan sadržaj. Čak 67% kupaca zapamti sajt koji je ponudio razlog više da ga posete. Sve te slike, postovi, fine kreacije zapravo deluju na podsvest i urzuju se u pamćenje.

Ako smo poleteli, trebamo umeti i povremeno da sletimo. Konstantno održavanje na vrhu je nemoguće ako se ne prate određeni trendovi u marketingu. Moderan marketing kazuje da su društvene mreže važne za sve tipove poslovanja, zbog izvoza linkova i korisnika koji su na tim mrežama. Međutim nije svaki posao dobro propraćen na društvenim mrežama. Da li je to loše? Ne. Neki poslovi zbog ozbiljnosti i vrste poslovanja, svoje ciljano tržište pronalaze online ali putem sajta. Zaokupljenost takvih ljudi ide u sasvim drugom smeru. Tada na snagu stupa moderan koncept content menadžmenta.

Moderno poslovanje pojedinih kompanija i pojedinaca, podrazumeva hladnokrvnost i kreativnu sposobnost da svoje vreme štede. Takvim ljudima je preopterećenje da non stop pretražuju društvene mreže, oni idu direktno na pretragu i traže šta im treba.

Ovakav način razmišljanja morao je da iznedri ponudu, koja je:

  • moderna
  • autentična
  • idejna
  • dugoročna
  • sadržajna
  • slikovita i živopisna
  • osavremenjena
  • kreativna
  • dostupna

Ovakva ponuda je bila složena u dve reči- content marketing.

Ideja je u ovom slučaju najbitnija i ona razdvaja vas i gomilu drugih koji se bave istim poslom. Znači morate istražiti konkurenciju i nametnute se za određene referentne stvari koje su bitne za vaš posao. Ako znamo progres marketinga, bar onako okvirno onda znamo i koji su mu sledeći koraci.

Moderan content mora sadržati gore navedene principe i držati se čvrsto sa digitalnom prezentacijom pod ruku. Iako se content vešto ustoličio i na televizijske reklame, on je mudro naučio da koncept sadržajnosti na sajtovima i na reklamama razdvoji. Zašto? Nema istu ciljanu populaciju. Dosta mladih i uspešnih sada ne gleda TV, i nije im ta sadržajnost zanimljiva.

Ponuda contenta je očigledna:

  • istražiti tržište
  • odabrati ciljanu grupu
  • istražiti konkurenciju
  • pronaći deo koji je slabo zastupljen i tu plasirati
  • ponuditi dobru sadržajnost
  • ponuditi dobar opis
  • ponudit dobru fotografiju
  • koristiti prave ključne reči
  • uvek se držati osnovne ideje
  • iz osnovne ideje izvlačiti niz drugih ideja koje grade sistem levka

Ako je digtalna fotografija prozor u svet, da sajt je referenca za ponudu- Koja je to krucijalna ideja u vašem biznisu? Content objedinjuje sve te ideje u jednu, a dovoljno je vešt da po potrebi koristi samo jednu u datom vremenu najbitniju. Kada razumemo kupce, shvatićemo i njihovu modernu potrebu. Sada se po svemu sudeći okrećemo sasvim jednom novom digitalnom dobu.

Leave A Comment